روزانه های سینمایی
آشپزان بعدی شام ایرانی چه کسانی هستند؟

آشپزان بعدی شام ایرانی چه کسانی هستند؟

سری جدید “شام ایرانی” به کارگردانی محمد شایسته به پایان رسید. با توزیع چهارمین قسمت از سری دوم و هشتمین قسمت از سری جدید شام ایرانی به میزبانی اکبر عبدی، پرونده این سری از برنامه بسته شد.

به موجب این گزارش؛ بر اساس تبلیغات تهیه کننده و سرمایه گذار مجموعه “شام ایرانی” ظاهراً در فصل های بعدی این برنامه مردم عادی نیز می توانند به شرکت کنندگان این برنامه بپیوندند و با دیگر رقبا برای تدارک شام خوشمزه و خوش خوراک به رقابت بپردازند.

در صورت عملی شدن این طرح سازندگان مجموعه کار سخت تری برای جلب توجه مشتریان و مخاطبان محصول در بازار خواهند داشت زیرا جذابیت هایی نظیر شهرت هنرمندان و ورزشکاران که تا حالا به کمک مجموعه آمده است، از آن رخت برمی بندد.

خاطر نشان می سازد در فصل دوم “شام ایرانی” صرفاً مردان به رقابت با یکدیگر پرداختند و خبری از خانم ها و هنرنمایی آنها نبود. به نظر می رسد؛ فصل اول “شام ایرانی” به کارگردانی بیژن بیرنگ -علیرغم حاشیه های زیاد مجموعه- در مجموع موفقیتی بیش از فصل دوم برای سرمایه گذاران به همراه آورد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • مردم عادی که جالب نیست و جذابیتی نداره برای مردم به نظرم جذابیت تو انتخاب بازیگران و خوانندگان بیشتره تا کسای دیگه به نظرم اگه روند مردم عادی رو پیش بگیرند از عرش به فرش می افتند حالا از ما گفتن بود. کو گوش شنوا!!!!!!!!

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید