روزانه های سینمایی
وفای به عهد

وفای به عهد

ویلای سوم بالاخره صاحب خود را شناخت. مراسم سومین قرعه کشی جوایز سریال “ویلای من”چهار شنبه هفته گذشته برگزار گردید و برنده سومین ویلای سریال مشخص شد. به موجب این گزارش؛ مهران مدیری دو هفته پس از آیین رونمایی اولین قسمت مجموعه “شوخی کردم”، در این مراسم نیز حاضر و با برندگان جایزه ویلا و جایزه ده میلیون تومانی شخصا تماس گرفت. مدیری در سخنان کوتاهی خشنودی خود را از به پایان رساندن سریال “ویلای من” و اعطای تمام جوایز آن ابراز کرد.

این گزارش می افزاید؛ با توجه به اعطای سه ویلا در شمال کشور و نیز پرداخت صدها میلیون تومان جایزه نقدی در طول توزیع سریال “ویلای من”، ارزش ریالی جوایزی که موسسه گلرنگ رسانه به خریداران ویدیوی ویلای من داده است، بالغ بر یک میلیارد تومان شده باشد. این حجم از جایزه در شبکه ویدیویی کشور و شاید تمام عرصه های فرهنگی و هنری ایران بی سابقه باشد. ضمن تحسین موسسه ناشر مجموعه های دنباله دار؛ “ویلای من”، “گنج مظفر” و “شوخی کردم”، خاطر نشان می سازد این سلسله اقدامات تدبیر شایسته ای برای ترویج فرهنگ خرید نسخه اصلی تولیدات شبکه ویدیویی از سوی مشتریان ارزیابی می شود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید