روزانه های سینمایی
خانه تکانی رسانه های سینمایی

خانه تکانی رسانه های سینمایی

در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر، علاوه بر انکه نشریات سینمایی در تدارک انتشار ویژه نامه جشنواره فجر هستند، سایت های سینمایی نیز تلاش دارند تا دستی بر سر و روی خود بکشند و با سیمای تازه تری در معرض دید کاربران قرار گیرند.

موسم جشنواره حسن دیگری هم دارد و سبب می شود نشریاتی که ناخواسته دچار وقفه در انتشار شده اند، فرصت استثنایی نوروز سینمای ایران را از دست ندهند و با خوانندگانشان دیداری تازه کنند.

در این میان روزنامه صبا که فعلاً بصورت هفته نامه منتشر می شود، علاوه بر تبلیغات محیطی به آگهی های تلویزیونی هم متوسل شده است. نگاهی به تعداد جستجوهای روزنامه صبا در موتورهای جستجو گر، گویای تاثیر تبلیغاتی از این دست در افکار عمومی می باشد.

صبا با سردبیری حامد عنقا مستعد تولید ادبیات حرفه ای تری در زمینه سینما و تلویزیون است. صبا با کاغذ تمام گلاسه و در ۱۶ صفحه می کوشد به مرور جای ثابتی در سبد خرید خوانندگان سینمایی پیدا کند. نکته جالب توجه آن است که صبا تاکنون به فضای مجازی روی خوشی نشان نداده است و ظاهراً برای فروش نسخ منتشر شده حساب زیادی باز کرده است. مگر انکه جذب اگهی و یا یافتن راهی میانه سبب تجدید نظر گردانندگان صبا برای حضور در فضای مجازی شود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید