روزانه های سینمایی
آماده باش برای توزیع یک عنوان تازه

آماده باش برای توزیع یک عنوان تازه

در حالی که شبکه نمایش خانگی طی ۲۰ روز گذشته چهار عنوان فیلم سینمایی ایرانی را به خود دیده است، عناوین تازه تری آماده توزیع در بازار هستند. به موجب این گزارش؛ موسسه قرن ۲۱ به کلیه نمایندگی های خود در سراسر کشور آماده باش داده است تا با اعلام نیاز خود، دریافت کننده یک فیلم سینمایی ایرانی باشند.

فیلم سینمایی “نازنین” برنامه بزودی موسسه قرن ۲۱ است و طی روزهای آینده بر ویترین مراکز عرضه خواهد نشست. آخرین فیلم ایرانی موسسه قرن ۲۱ “تو ومن” بود که با استقبال نسبتاً خوب مخاطبان بویژه در شهرستانها روبرو گردید.

مدیر عامل قرن ۲۱ اخیراً اقدام به خرید رایت مجموعه متنوعی از فیلم ها و انیمیشن های روز دنیا از یک بازار منطقه ای کرده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ما تاجایی که میبینیم قرن ۲۱ موسسه برتر توزیع فیلم در سالهای قبل فعلا فیلمای خارجی عهد بوق رو توزیع میکنه و در آینده نیز بر اساس سایتشون باز هم فیلم های خارجی عهد بوق رو توزیع خواهد کرد.
    آقای فروتن واقعا مطمئنید که قرن ۲۱ فیلمای به روز خریداری کرده اند؟
    خدا کنه قرن ۲۱ در اسفند ماه و برنامه ی نورورزی دیگه فیلمای جدیدش رو بکنه.
    آقای اخباری ممکنه جواب بدین که فیلمای به روز تون رو کی در سایتتون میذارید؟

  • آیا احتمال اینکه انیمیشن Hercules: Zero to Hero محصول ۱۹۹۸ دوبله و پخش شود وجود دارد آخر موسسه شما قسمت اول این انیمیشن را عرضه نموده است.
    و آیا احتمال دوبله فیلم Hansel & Gretel (2013 film)نیز وجود دارد .
    و لطفا فیلم جانی اینگیلیش ۱ را به صورت دی وی دی باز پخش می کنید.

  • آقای اخباری آیا احتمال دوبله فیلم سینمایی The Physician محصول ۲۰۱۳ است که داستان زندگی ابوعلی سینا است این فیلم محصول آلمان است و هیچ اهانتی به اسلام و ایرانیان در آن نشده است.

  • آقای اخباری آیا در صورت اکران فیلم Hercules: The Thracian Wars محصول ۲۰۱۴ با بازی دواین جانسون احتمال دوبله و توزیع این فیلم وجود دارد؟

  • سلام
    اقای فروتن عزیز مدتهاست در محصولات ریز موج عنوان نخودی تبلیغ میشه و لی هنوز توزیع نشده . قبلا در پروانه های که شما اعلام کردید فک کنم در همین در ماه پارسال این فیلم پروانه گرفت . علت توزیع نکردن این فیلم چیست ؟ در ضمن فیلم خاک اشنا همین ماجرا رو داره ولی پروانه رو نمیدونم اون فیلم چی شد؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید