روزانه های سینمایی
کمال همنشین در مرد اثر کرد!

کمال همنشین در مرد اثر کرد!

ویدیوی جدید مهران مدیری که برای مخاطبان و هوداران وی در فضای مجازی منتشر شده است؛ سوای بازتاب هایی که در پی داشته است، نکته ای را به ذهن متبادر می کند.

مدیری دو هفته پیش با دعوت از ظریف مرد اول سیاست خارجی ایران با وی دیدار و گفتگوی صمیمانه ای داشت. ظریف همان دیپلمات خلاق و مبتکری است که برای نخستین بار تولید و عرضه ویدیو را در فضای مجازی(صفحه اختصاصی او در شبکه اجتماعی) باب کرد و خود را خیلی معطل همراهی تلویزیون نکرد.

ویدیوی او قبل از عزیمت به مذاکرات سرنوشت ساز ژنو برای بسیاری در داخل و خارج از کشور غافلگیر کننده بود. این ویدیو که اتفاقاً خوب و استاندارد هم ضبط شده بود، ظرفیت تازه ای را پیش روی دولتمردان باز کرد و بعید نیست در آینده عمومیت بیشتری هم یابد.

با این مقدمه حالا راحت تر می توان حدس زد که چرا مدیری بر خلاف دو بار قبلی که در دل سریال های عرضه شده با مخاطبان حرف زد، به ناگهان تصمیم گرفت، خرق عادت کند  و طرحی نو در اندازد.

آیا رفتار مدیری که بعد از ملاقات با ظریف به صرافت ضبط یک ویدیو کوتاه افتاده و در فضای مجازی، فروتنانه با هوادارانش باب صحبت را باز می کند، متاثر و ملهم از همنشینی با ظریف نیست.؟!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید