روزانه های سینمایی
عیار ویدیو بالا رفت

عیار ویدیو بالا رفت

هفته اول دیماه در غیاب فیلم سینمایی ایرانی، نمایش خانگی به میدانی برای عرضه تولیدات خاص این شبکه بدل گردید. قسمت سوم شام ایرانی، فیلم داستانی یه اتفاق ساده و بالاخره قسمت ششم "شاهگوش" با فاصله زمانی نزدیک به هم به بازار آمدند.

سحر قریشی هر چند برای حضور در پروژه های تلویزیونی موانعی را پیش روی خود می بیند، اما کم کاری خود را در رسانه ملی با بازی در تولیدات ویدیویی برای نمایش خانگی جبران می کند.

کنار هم قرار گرفتن عکس هانیه توسلی و فرهاد اصلانی در ولت و پوستر قسمت ششم شاهگوش در ادامه نقش آفرینی های این دو در کنار یکدیگر از اتفاقات جالب این هفته بود. بعد از فیلم جنجالی "خصوصی" همین زوج در فیلم "به خاطر پونه " در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. فیلمی که هنوز مدتی زیادی از پایان اکران عمومی آن با بازی این دو هنرمند توانا نگذشته است. استثنائاً در "شاهگوش" توسلی و اصلانی همسر یکدیگر هستند و نیستند!(داستان را لو ندهم)

در پایان همین هفته با وجود استادیوم های فوتبال خالی از تماشاگر یکی از مربیان سرشناس و حاشیه ساز فوتبال کشور در قسمت سوم یک برنامه ویدیویی میزبان سه هنرمند سینما و تلویزیون شده است. در شام ایرانی نوبت به میزبانی فیروز کریمی فوتبالیست بذله گو رسیده است. دو قطبی شدن نتایج لیگ فوتبال و سرخابی شدن صدر جدول هنوز یخ بازی ها را نشکسته است. در چنین شرایطی چشم ها به هنرنمایی فیروز کریمی نه در مستطیل سبز بلکه در محدوده آشپزخانه و میز شام او دوخته شده است. آیا مهمانان قضاوت عادالانه ای در باره کیفیت کار او خواهند داشت؟ میهمانان چه امتیازی را برای او کنار گذارده اند؟

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای فروتن به نظر شما اینکه تو هر دی وی دی یک قسمت و هرکدام از این دی وی دی هارا سه هزار تومن بفروشند برای مخاطبان به صرفه است پس باید از مخاطبان انتظار داشت که بعد از گذشت چند قسمت به صورت کپی شده و رایت شده این محصولات را بخرند و این باعث می شود به شبکه نمایش خانگی ضربه مهلکی وارد شود.

    • مهم زمان محتوای عرضه شده و کیفیت آن است. ظرفیت و حجم دی وی دی حکم می کند، به طور استاندارد از تمام ظرفیت آن استفاده شود و از صرف هزینه بیشتر و مصرف مواد خام به صورت غیر ضروری اجتناب شود.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید