روزانه های سینمایی
شبکه، پوستر بزودی به خود دید

شبکه، پوستر بزودی به خود دید

تهیه کننده مجموعه شبکه کودک عمو پورنگ قبل از عرضه نخستین قسمت های آماده نمایش این برنامه در شبکه نمایش خانگی، در اقدامی ابتکاری با طراحی و چاپ پوستری خوش آب و رنگ، نوید توزیع محصول را در روزهای آینده داد. در این پوستر خوش آب و رنگ عبارت بزودی و عکس های خندان دو کاراکتر اصلی مجموعه به چشم می خورد. عمو پورنگ و امیر محمد زوج موفق برنامه کودک تلویزیون این روزها آماده هنرنمایی در شبکه نماش خانگی می شوند. دلیل تاخیر این مجموعه علیرغم صدور پروانه نمایش به آن، احراز یک شخصیت حقوقی برای تهیه کنندگی و ناشر اثر بود که با همراهی و مساعدت اداره کل ارزشیابی و نظارت این مشکل برطرف گردید تا در پروانه ساخت و نمایش اثر شخصیتی حقوقی پاسخگو و مسئول باشد. با توافق به عمل آمده قسمت های نخستین این برنامه را شرکت الوند بر عهده گرفته است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آنونس اثر مدتها است که از سوی شرکت الوند به نمایندگیهای سراسر کشور ارسال گردیده است و کسانی که تمایل دارند میتوانند سی دی آنونس مورد نظر را دریافت نمایند

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید