روزانه های سینمایی
چاپ پوستر تاکتیک جدید برای رسوخ در بازار

چاپ پوستر تاکتیک جدید برای رسوخ در بازار

از جمله اقدامات تازه شرکت های پخش برای فروش هر چه بیشتر محصولات نمایش خانگی، چاپ و توزیع پوسترهای جدید برای محصولاتی است که پیش از این در بازار توزیع شده اند. به موجب این گزارش؛ اخیراً برای فیلم های "یکی برای همه"، "شاهگوش" و "برف روی کاج ها" پوسترهای تازه ای طراحی شده تا در مراکز فروش در معرض دید مشتریان قرار داده شوند. این اقدام می تواند علاوه بر کمک به فروش بهتر موجودی فروشگاهها، به تقاضای تازه ای برای دریافت محصول منجر  شود.

این گزارش می افزاید؛ در شرایطی که تهیه کنندگان سینما با وضعیت بد سینماهای کشور امید بیشتری به درآمد حاصل از نسخه ویدیویی فیلم هایشان بسته اند، این اقدام می تواند سبب کاهش موجودی انبارها شود.

خاطر نشان می سازد، سه عنوان یاد شده اخیراً به بازار نمایش خانگی عرضه شده بودند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید