روزانه های سینمایی
پشت درهای کارگروه

پشت درهای کارگروه

عصر روز شنبه هیجدهم آبان ماه نخستین نشست کارگروه نمایش خانگی به دعوت رییس سازمان سینمایی برگزار شد. مسئول این کارگروه در مصاحبه ای اهم مسایل مطرح شده را این چنین بازگو کرده است.

به موجب این گزارش؛ در این نشست که هیچیک از مدیران و کارشناسان اداره کل سابق نمایش خانگی حضور نداشتند، مدیران اسبق موسسه رسانه های تصویری آقایان مهدی یزدانی، قائنی نجفی(عضو هیات مدیره اتحادیه موسسات ویدیو رسانه) و داروغه زاده به همراه اعضای هیات مدیره اتحادیه مزبور ضمن طرح اهم مشکلات و چالش های نمایش خانگی، در یک شبه مناظره با جمعی از تهیه کنندگان حاضر در جلسه به بحث پرداختند. این گزارش می افزاید؛ تهیه کنندگان سینما از گذشته تا حال توقعات و انتظاراتی از نمایش خانگی در زمینه خرید رایت دارند که با واقعیات موجود چندان همخوانی دارد.

خاطر نشان می سازد؛ همزمان با اجرای طرح تشکیلات سازمان سینمایی از نهم مرداد ماه سال ۱۳۹۱ در اقدامی اشتباه و غیر کارشناسی به فعالیت ۹ ساله اداره کل نمایش خانگی خاتمه داده شد و از آن پس کمتر مسئولی در افکار عمومی پاسخگوی مسائل و اتفاقات نمایش خانگی گردیده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام و درود بر شما آقای فروتن یه سوال دارم تو رو خدا جواب بدید ، تو رو خدا همینجا جواب بدید من ایمیلم رو چک نمی کنم ، قلب یخی پنج قسمت پایانی اش را داده اند ارشاد برای اخذ مجوز ، چند هفته گذشته تهیه کننده سریال در مصاحبه با سینما پرس این را گفت ، می خواستم بدانم مجوز پنج قسمت پایانی صادر شده یا نه ، تور خدا جوابم رو بدید 

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید