روزانه های سینمایی
به پایان آمد این دفتر!

به پایان آمد این دفتر!

مجموعه پنجم و ششم "گنج مظفر" از سوی موسسه گلرنگ رسانه بطور همزمان منتشر شد. به موجب این گزارش؛ با توزیع قسمت های اخیر پرونده مینی سریال "گنج مظفر" برای همیشه بسته شد. این سریال تولید سال های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ بود که به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی برادران آقا گلیان و علیرضا مزینانی در دو ماه گذشته در بازار ویدیویی کشور توزیع شد.

گنج مظفر پس از ان ساخته شد که سریال "باغ مظفر" در همان سال ها از شبکه سوم سیما پخش شد. سال هایی که مدیری در اوج موفقیت و محبوبیت در رسانه ملی بود.

این گزارش می افزاید؛ توزیع همزمان مجموعه های پنجم و ششم "گنج مظفر" حکایت از آن دارد که "گلرنگ رسانه " ظرفیت موسسات و شرکت های پخش خود را بزودی برای توزیع مجموعه جدید "شوخی کردم" به کار خواهد گرفت.

استقبال نه چندان خوب مخاطبان از دو قسمت اولیه سریال "شاهگوش" احتمالاً انگیزه گروه سرمایه گذار مجموعه "شوخی کردم" را برای استفاده از خلاء موجود در بازار تقویت کرده است.

خاطر نشان می سازد قسمت اعظم مجموعه شش سریال "گنج مظفر" (قسمت ۱۲) به پشت صحنه های سریال اختصاص یافته است.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید