پیشترها با دیدن فیلم هایی نظیر؛” تو و من” به یاد فیلم های هندی می افتادیم؛ اما در سال های اخیر با پیشرفت و ترقی سینمای قصه گوی بالیوود دیگر مشکل بتوان نمونه هایی مثل ” تو و من” را با فیلم های هندی هم مقایسه کرد. برای موسسه قرن ۲۱ که ناشر سی و هشتمین فیلم ایرانی امسال است و احتمالاً خریدار رایت اثر نیست این ادعا بیشتر قابل لمس است. زیرا این موسسه روند سینمای هند را در دو دهه گذشته به خوبی رصد کرده است.
سر هم کردن داستانی که حضور سوپر استاری بتواند تمام چاله و چوله های آن را پر کند و مشتریان را هم به سینماها بکشاند، فرمول چندان پیچیده ای در تجارتی یا استفاده از فیلم و سینما نیست.
فروش نه چندان امیدوار کننده فیلم در اکران عمومی و تیراژ متوسط اثر در نسخه ویدیویی پیامی جز این ندارد که تماشاگران ذائقه متفاوتی با گذشته یافته اند و سطح توقعاتشان از سینمای ایران بالاتر از گذشته رفته است.
اضافه کردن نظر