روزانه های سینمایی
به هوش به گوش!

به هوش به گوش!

تغییر در زمان توزیع و پخش اولین قسمت از مجموعه "شاهگوش" برای کسانی که همواره با نگرانی و دغدغه خاطر، مجموعه های نمایش خانگی را دنبال می کنند، اصلاً خبر خوبی به حساب نمی آید. کمترین احساسی که ناخواسته در وجود مخاطبان شبکه در چنین مواقعی به بار می نشیند آن است که اگر شروع پخش مجموعه ای این چنین با اما و اگر و امروز و فردا شدن ها همراه باشد، چه تضمینی وجود دارد که در ادامه کار روال منظم و قاعده مندی بر پخش مجموعه حاکم باشد.! این نگرانی زمانی تشدید می شود که یکی از موسسات دست اندرکار تولید و پخش مجموعه "شاهگوش" کارنامه موفقی در زمینه پخش فصل سوم "قلب یخی" از خود نشان نداد و علیرغم آنکه نقشی در ناتمام ماندن سریال مزبور نداشت ولی مخاطب عادی با مشاهده آرم موسسه ناخودآگاه خاطره تلخ "قلب یخی" را به یاد آورده و در برابر اتفاقات اخیر به یک جمع بندی ذهنی می رسد. خبرهای تکمیلی به بروز سوء تفاهمی برای نیروی انتظامی اشاره دارند که خوشبختانه با روشنگری مسئولان امر در سازمان سینمایی برطرف شده است و هفته آینده توزیع نخستین قسمت از مجموعه آغاز خواهد شد.

در غیاب "شاهگوش" خوشبختانه قسمت دیگری از مینی سریال "گنج مظفر" به بازار آمد و نظم مثال زدنی "گلرنگ رسانه" در پخش به موقع محصولاتش مجدداً مورد توجه قرار گرفت. امید می رود تاخیر و درنگ در توزیع "شاهگوش" به هر دلیل موجه و ناموجهی بوده است، در ادامه کار از اذهان زدوه شود و شاهد ریتم مناسبی در توزیع اثر باشیم.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • یادش بخیر شرکت جوانه پویا که سریال فرار از زندان  را بدون هیچی حرف و سخنی به طور منظم سریال  را تا پایان پخش کرد  ولی افسوس که سایت شرکت جوانه پویا هم  به کلی قطع شد…. یادش بخیر

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید