روزانه های سینمایی
یادی از سخنگوی سابق

یادی از سخنگوی سابق

یادی از سخنگوی همیشه پاسخگوی سازمان سینمایی/ فروتن این روزها چه کار می‌کند؟

خبرگزاری تسنیم:بهمن(سعید) رجبی فروتن، سخنگوی همیشه دردسترس سازمان سینمایی، اگرچه خیلی اوقات اطلاعی از ماوقع سازمان سینمایی نداشت، اما همیشه در دسترس بود. اگر می‌دانست جواب می‌داد و اگر نمی‌دانست می‌پرسید و جواب می‌داد. خاطره خوش خبرنگاران سینمایی.

سعید رجبی فروتن مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین‌الملل سابق سازمان سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در مورد سمت جدید خود در سازمان سینمایی گفت: هم اکنون در یکی از اتاقهای سازمان سینمایی به عنوان یک کارمند در حال انجام کارهای اداری هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از سخنرانی حجت الله ایوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان سینمایی و ابراز علاقه ایوبی برای ادامه همکاری با مدیران قبلی، جلسه‌ای با رئیس سازمان سینمایی داشته است گفت: هنوز جلسه‌ای در این خصوص با ایوبی نداشتم.

مدیرکل سابق حوزه ریاست سازمان سینمایی با اشاره به دوران فعالیتش به عنوان مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در سازمان سینمایی کم کردن درگیری‌های اداری معاون سینمایی بود. سمتی که من در آن فعالیت می‌کردم دور از هیاهوهای رسانه ای بود و دارای دقت‌ها و ظرافت‌های خاص بود.

رجبی فروتن بهترین خاطره‌اش از دوران مدیریتش را حشر و نشر با مردم، هنرمندان و اهالی رسانه دانست و گفت: فرصت تعامل با مردم را همواره مغتنم شمردم و سعی کردم گره‌ای از کار آنها و هنرمندان باز کنم.

وی همچنین با اشاره به حاشیه‌هایی که در دوران مدیریتش درباره خانه سینما به وجود آمده بود تصریح کرد: غیر از سازمان سینمایی، ادارات دیگری نیز درگیر این مسئله بودند و افرادی(مراکزی) غیر از وزیر نیز در ماجرا سهیم بودند، به همین دلیل فشار روانی این موضوع زیاد(فقط) بر روی سازمان سینمایی نبود. در آن دوران با وجود حاشیه‌ها فضا بسته نبود و من می‌توانستم نظرات شخصی خودم را درباره این موضوع مطرح کنم.

مدیرکل سابق حوزه ریاست سازمان سینمایی در پایان گفت: در دوران مدیریتم به اندازه‌ای کارهای کارشناسی زیاد بود که برای انجام آنها وقت کم میاوردم. افتخار می‌کنم که در ۱۲ سال فعالیتم در سازمان سینمایی هیچ نامه(اعتراضی و)شکایتی از من مطرح نشد.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید