روزانه های سینمایی
بازیگران ایرانی و چینی در قاب نمایش خانگی

بازیگران ایرانی و چینی در قاب نمایش خانگی

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم ویدیویی «اژدهای سرخ» به نویسندگی و کارگردانی احمد راستگو و تهیه‌کنندگی مسعود جعفری که زمستان سال ۸۹ جلوی دوربین رفت و در سال ۹۰ با پشت سر گذاشتن مراحل فنی آماده نمایش، پروانه نمایش خانگی گرفت.
این فیلم تا پایان سال وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
داستان این فیلم مربوط به برگزاری فستیوال هنرهای رزمی در چین است که یک گروه ایرانی نیز در این فستیوال حضور دارند. این گروه مورد توجه یکی از کمپانی‌های فیلمسازی در چین قرار می‌گیرد که در ادامه تهیه‌کننده چینی برای انجام مذاکرات و دیدن نمایش به ایران سفر می‌کند که در این حین مشکلاتی برای استاد به وجود می‌آید.

عوامل فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: مسعود جعفری، نویسنده و کارگردان: احمد راستگو، مدیر تولید: حمید بهمنش، مدیر دوبلاژ: حمید منوچهری مدیر تصویربرداری: سامان عمار‌فطرت، تدوین: سمیه عبدلی، طراح صحنه و لباس: پرویز گلشنی، طراح چهره‌پردازی : سمیر بخشی بازیگران اصلی: شراره رخام، مسعود جعفری، مصطفی اعلایی، فیروز سلیمانی، احمد راستگو و عباس بهمنش، بازیگران خارجی: خانم چو شوئه چین، وانگ یوئه و مانگ خوان فون و آقای لو لای ان و دو یوان جیانگ.
 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید