روزانه های سینمایی
مقاومت در هم شکست

مقاومت در هم شکست

 دبیرخانه شورای نمایش خانگی که تا چند وقت پیش از ارائه و نشر جزییات مربوط به مصوبات خود امتناع می کرد و آن را کاری دشمن شاد کن! می دانست، اگر چه دیر هنگام راضی به انجام این کار شد و مصوبات آخرین جلسه خود را منتشر کرد.

احتمال می رود تا زمان تغییر و معرفی اعضای جدید؛ جلسات کلیه شوراهای صدور پروانه ساخت و نمایش، موقتاً تشکیل نشوند تا بزودی شاهد دور تازه ای از فعالیت های آنها در دولت یازدهم گردیم.

جای تاسف است که در دو ماهه گذشته در اقدامی اشتباه و تاسف برانگیز در بازتاب مصوبات شورا توسط  این پایگاه اطلاع رسانی نیز ممانعت به عمل آمد.

بگذریم مصوبات اعلام شده(به نقل از سینما پرس)از این قرار است:

در جلسه اخیر شورای صدور پروانه نمایش خانگی با صدور انتشار؛ مجموعه های تلویزیونی «عقاید یک آکتور سینما» ۴(منیژه حکمت) ، «درخت قصه گو» (۶)، «پونی کوچولو» (۶)،«پاندای کونگ فوکار» (۱۷ )و سه فیلم «یک مشت دلار برای جنگجو »، «انتقامجوی شهر » و «نفس» ساخته شهروز شکورزاده موافقت به عمل آمد.

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای فروتن احتمالا نمیدونید فیلم های یک مشت دلار برای جنگجو و انتقامجوی شهر برای کدوم موسسات هستند و نام اینگلیسیشان چیست؟

    ممنون

    حالا که دیگه دبیر شورا پروانه ها را اعلام کرده شما هم میتونید اطلاعات ماه قبل رو نیز از ایشان بگیرید آیا؟

  • آقای فروتن عزیز تهیه کننده و کارگردان عقاید یک آکتور سینما منیژه حکمت است که به اشتباه مژگان حکمت ذکر شده.

    با تشکر

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید