روزانه های سینمایی
سراپا شوق پروازیم و بس!

سراپا شوق پروازیم و بس!

بازهم خبرگزاری ها و منابع خبری از روابط عمومی های دولتی سبقت گرفتند و خبری را که در ابتدا و بصورت رسمی باید از سوی روابط عمومی یک سازمان دولتی منتشر می شد، در خروجی خبرگزاری ها خواندیم. صبح دیروز بود که حسب دستور، مسئولیت اداره کل ریاست سازمان سینمایی را به عزیز تازه نفس و خوش قریحه ای تحویل دادم. ساعتی از این اقدام ساده و بدون تشریفات نگذشته بود که یک خبرگزاری با تیتر" یک رهبر ارکستر جایگزین رجبی فروتن شد"، به استقبال اولین تغییرات مدیریتی در سازمان سینمایی رفت.

به این ترتیب فصل دیگری در دوره خدمت ۲۳ ساله ام در وزارت ارشاد به سطر پایانی رسید. با احترامات فائقه فرصت را مغتنم دانسته و از عموم خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی که طی ۱۳ماه مسئولیتم  در اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و بین الملل سازمان سینمایی نهایت همکاری را داشته اند، سپاسگزاری به عمل می آورم. اگر چه به سیاق بسیاری از دستگاه ها و سازمان های دولتی – از گذشته تا حال- الزاماً همه اخبار، گفتگوها و ارتباطات رسانه ای سازمان سینمایی در یکسال گذشته با هماهنگی روابط عمومی و یا از سوی آن انعکاس و بازتاب عمومی نمی یافت! و این مسئله سبب گلایه بعضی از خبرگزاری ها می شد، با این حال به سهم خویش از تلاش و تکاپوی خبرنگاران برای برقراری ارتباط با حوزه های مختلف سازمان سینمایی متشکرم.

جایگزین بنده بزرگواری است که فقط از پیشینیه موسیقیایی وی آگاهی دارم. امیدوارم طی دوران خدمت ایشان نغمه های موزون و خوش آهنگی در قالب اخبار، بیانیه ها و مصاحبه ها به گوش رسد و برآیند آن ایجاد فضای مثبت و امید آفرینی در فضای عمومی سینمای کشور باشد.

خجل آنکس که رفت و کار نساخت              کوس رحلت زدند و بار نساخت

نیک و بد چون همی بباید مرد                  خنک آنکس که گوی نیکی برد

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن، 

    خدا قوت. اجرکم عندالله. نام و یاد شما همواره به نیکی در دلها بر جای خواهد ماند..

  • جناب فروتن سلام

     تمام کسانی که با عرصه سینما و نمایش خانگی سرو کار دارند به صداقت و کاردانی شما اذعان دارند. این را من حتی از افرادی که با شما اختلاف سلیقه داشته اند نیز شنیده ام. امیدوارم سینمای ایران همیشه قدردان عزیزانی که برای این عرصه زحمت کشیده اند باشد و در این فضای بغض آلود احترام بزرگان به فراموشی سپرده نشود

  • همه ما امیدواریم با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید

    دوری اجباری شما از نمایش خانگی پایان یابد

    فکر کنم تعیین جایگزین برای روابط عمومی پیش زمینه تحقق این آروزی فعالان عرصه ویدپو رسانه باشد

    نمایش خانگی در این وانفسای اقتصادی و ضعف سرمایه اجتماعی به حضور شما نیاز جدی دارد

  • آقای فروتن٬ حالا که شمقدری و دوستانش از معاونت سینمایی رفتن٬ شما میتونید دوباره اداره نمایش خانگی را برگردونید؟ واقعا همه خسته شدن. فقط شما میتونید جلوی این اداره دیجیتال وایسید٬ اوضاع خیلی بده

  • سلام به جناب فروتن و همه دوستان و همکاران

    به عنوان مدیر یکی از موسسات قدیمی ویدئو رسانه پیشنهاد میکنم در نامه ای به رییس جدید سازمان٬ بازگشت آقای فروتن و احیای اداره نمایش خانگی را خواستار شویم

    به دلایلی اینجا از ذکر نام خودم خودداری کردم تا شائبه ای در کار نباشد٬ اما تلفنی با دوستان تماس خواهم گرفت

    البته اتحادیه باید این کار را انجام دهد و از چنین فرصت هایی استفاده کند

    نباید همه چیز را به تقدیر بسپاریم و منتظر بنشینیم تا خودشان یک نفر بی خبر از همه جا را بیاورند

  • من همین جا از همه زحماتی که طی این سال ها کشیدید از شما تشکر میکنم و امیدوارم بازهم در آینده شما را در یکی از سمت های خوب کشور ببینیم

  • جناب آقای فروتن

    من نیز از طرف خود و سایر همکارانم در گروه صنعتی گلرنگ از زحماتی که برای شبکه نمایش خانگی کشیده اید قدردانی می نمایم و امیدوارم جایگاه مناسبی در این خوزه به شما واگذار گردد.

    با آرزوی موفقیت

  • جناب آقای فروتن گرامی

    خسته نیاشد و آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای شما و به امید بازگشت مجدد دوره مدیریت حضرت عالی

     

    • از همه دوستانی که با ارسال کامنت، پیامک، ایمیل و تماس تلفنی بنده را لایق مهر و محبتشان قرار داده اند، خاضعانه ممنونم و متقابلاً برای همه شما خوبان بهروزی و نیکبختی آرزومندم. همراهی و هم نفسی با شما را در این استانه الکترونیکی قدر و ارج می نهم و انشاءالله بتوانم در ادامه با واگویه هایم انگیزه مطالعه و مشارکت را در شما حفظ کنم.
      ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست
      باقی بقایتان

  • از زحماتی که در این مدت برای شبکه نمایش خانگی انجام داده اید سپاس به عمل می آوریم….

    امیدوارم دوباره شما به سمت قبلی خود یعنی مدیریت شبکه بر گردید.

     

  • جناب آقای فروتن

    حضرتعالی سرمایه ای هستید بی بدیل و آنچه بیادگار ماند همانا رونقی بود که ویدئو رسانه بخاطر پشتکار شما به کمک تهیه کنندگان آمد تا در دوران رکود سینما حداقل بارقه امیدی را ببینند و حیات خود را تضمین کنند. امید است تا دگرباره خبر بازگشت شما و مدیریت دوباره بر اوضاع و احوال ویدئو رسانه را شاهد باشیم.

  • جناب آقای  فروتن 

    بی شک زحمات جنابعالی مستوجب خیر و برکت این حرفه فرهنگی و صنعتی بوده و خواهد بود . امیدوارم تمامی دست اندر کاران این حرفه فرهنگ و صنعت از سرمایه وجودتان که بر گرفته از تجربیات پر بار گذشته می باشد محروم نگردند. که انشال.. چنین خواهد بود.

    وجودتان پاینده

  • جناب فروتن

    اول از همه خسته نباشید و دست مریزاد….

    دوم اینکه اگرچه تغییر و تحول هر از گاهی منشاء خیر و ثمرات فراوانی برای دوستان خواهد شد این امید را از خداوند منان دارم که "بابای نمایش خانگی" ما خانواده ویدئو رسانه پس از ۱۳ماه به خانه  اصلی خود یعنی اداره کلی نمایش خانگی   برگردد.

    باقی بقایتان- ارادتمند راوی

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید