روزانه های سینمایی
آفتاب لب بام ویلای من

آفتاب لب بام ویلای من

سری ۱۸ سریال "ویلای من" طبق برنامه ریزی منظمی که از آن تاکنون دیده ایم، توزیع شد. این نخستین قسمت از مجموعه "ویلای من" است که در نخستین روزهای آغاز به کار دولت یازدهم به بازار عرضه شده است. پایان تابستان که فرابرسد، "ویلای من" هم به خاطره ها خواهد پیوست و تا زمان آماده شدن مجموعه جدید مهران مدیری طی ۸ هفته مینی سریال "گنج مظفر" در شبکه توزیع خواهد شد.

تیم نویسندگان همراه مدیری این روزها با رصد اوضاع سیاسی کشور وضعیت را برای طرحی داستان و خلق شخصیت های تازه سبک و سنگین می کنند. پیش از این خشایار الوند اظهار امیدواری کرده بود با دست و بال بازتری سراغ نگارش سریال جدید برود و سخت گیری ها و فضای نسبتاً باز اجتماعی فشارها و خودسانسوری های گذشته را از آنها دور سازد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • واقعا دم همشون گرم که یک روز هم نشد دیرتر بیاد دقیقا سر موعد. به نظرم باید از موسسه گلرنگ رسانه تشکر کنیم. منم دقیقا همون روزی که اومد خریدم. راستی دوستان فردا فیلم سخیف و محصول سال ۸۲ اینجا…اخر دنیا توزیع خواهد شد. البته امیدوارم سخیف گفتنم جوری نباشه که دوباره نظرم تایید نشه. بای……….

  • با سلام.واقعا من از دیدن این مجموعه خوشحال شدم.چون وقتی دی وی دی را در دستگاه گذاشتم و سریال را پلی کردم به محض دیدن اینکه هیچ آرمی از گلرنگ روی تصویر سریال نیست واقعا شوکه شدم.خوشحالم از اینکه آقای میر مجیدی و عوامل گلرنگ حرفم را گوش کردند.البته شاید دلایل دیگه ای هم داشته باشه ولی میدونم که صحبتای من با آقای میرمجیدی هم بی تاثیر نبوده.آقای فروتن اگه یادتون باشه چند هفته پیش با آقای میرمجیدی بر سر آرم داشتن و نداشتن کارهای توزیعی شرکت گلرنگ به خصوص سریال آقای مدیری بحث میکردیم.که ایشون اصلا زیر بار نمیرفتند و میگفتن که به دلیل کپی های غیر قانونی و…ما برای دفاع از حقمون باید آرم کوچکی بزنیم.ولی واقعا با دیدن این مجموعه ویلا که هیچ آرمی روی تصویر آن مشاهده نمیشد من واقعا خوشحال شدم که برای حرفم ارزش قائل شدن و حرف منو به مسئولای گلرنگ رسوندن.واقعا با اون سفت وسختی آقای میرمجیدی اصلا انتظار این اتفاق زود هنگام رو نداشتم.ایشالا دیگه روی هیچ کار توزیعی از گلرنگ آرمی از این موسسه نمیبینیم.با تشکر از آقای میرمجیدی و آقای بصیری و همه ی عوامل گلرنگ رسانه و البته تشکر ویژه از شما جناب آقای فروتن گل….با تشکر

  • جناب آقای علی عمرانی

    با سلام و احترام

     اشتباه شده و باید آرم میداشت . این مجموعه را بدون آرم ببینید، اما دیگر مجموعه‌ها و فیلمها همچنان آن نشان را خواهند داشت. به هر حال از خوشحالی شما خوشحالیم و متاسف از مداوم نبودن آن.

    ضمنا مروز مجموعه اول عقاید یک آکتور سینما که گفتگوهایی با رضا عطاران و هانیه توسلی است از سوی این موسسه توزیع سراسری می‌شود. مجموعه‌های مذکور تا ۸ مجموعه آماده شده و بصورت مرتب توزیع خواهد شد.

    با سپاس

  • ای واااااااای.ممنون آقای میرمجیدی که اطلاع رسانی کردید.آخه ضد گلوله هم آرم نداشت برای همین گفتم.آقای میر مجیدی میشه لطف کنید بگید مجموعه ۱۹ و ۲۰ ویلای من دقیقا چه روزی توزیع میشوند؟ممنون میشم جوابمو بدید…

    • دوست عزیز خواهشاً اطلاعات غلط ندید

      هنر اول فیلمهاى قرن٢١ رو پخش میکنه که برنامه آینده هم فیلم تو و من هستش

  • با سلام

    کامران عزیز

    .امیر خان درست فرمودند عنوان من مادر هستم به احتمال زیاد هفته آتی از پخش هنر اول توزیع خواهد شد 

    .عنوان تو و من نیز هفته سوم شهریور ماه توزیع خواهد شد 

    .بزودی با ۵ عنوان فیلم  سینمائی خارجی در خدمت علاقمندان خواهیم بود

     .اوقات خوش

  • آقای میر مجیدی
    با سلام
    عنوان عقاید بک آکتور سینما که روز چهارشنبه توسط گلرنگ پخش شد فاقد آرم گلرنگ روی تصویرش بود.دیگه امیدوارم اشتباه نشده باشه و آرم گلرنگ روی تصویر فیلمها و سریالهایی که شما پخش میکنید نباشه و ما هم خوشحال شیم.انشاالله.
    و من الله التوفیق

  • آقای اخباری فیلمای شهریورماهتون رو کی میارید؟

    لطفا فیلم های جدید رو در محصولات خود قرار دهید.

    چرا فیلم های خارجی بروز کم دارید؟؟؟؟؟

    میشود چند فیلم جدید که تازه دوبله شده و بروز هم هست رو معرفی نمایید لطفا به سایت خود ارجاع ندهید.

    تشکر فراوان

  • ضمنا آقای اخباری لطفا تاریخ عرضه فیلم های آقای ۷۸۶ – تلاش – قدرت درون – به من میگن یاغی – تماس مرکبار – هتل صلح – عشق خطرناک – عشق چیز باشکوهیست – پس از زمین را در سایت تغییر دهید و یا قرار دهید.خواهشا این کار را هر چهزودتر انجام دهید.

    و فیلم عشق چیر باشکوهیست را کی توزیع میکنید؟

  • سلام دوستان.طبق اخرین خبر توزیع فیلمها به شرح زیر است:

    ۶شهریور فیلم چه خوبه که برگشتی

    ۱۶ شهریور فیلم بدون اجازه

    ۲۰ شهریور فیلم پنهان

    ۲۵ شهریور فیلم دوباره با هم

    ۳ مهر فیلم تلفن همراه رییس جمهور پخش میشه

    ضمنا فیلم من مادر هستم ۱۱ شهریور و فیلم تو و من ۱۸ شهریور پخش میشه

  • آقا محمد بد نیست قبل از اطلاعات دادن یه نگاه به تقویم بندازی.روز ۱۱ شهریور تعطیل رسمی میباشد…

    آقای فروتن عزیز فیلم چه خوبه که برگشتی پروانه داره؟منتظر جوابتان هستم…

  • سلام خدمت آقا محمد عزیز این برنامه ها که گفتی غیر ممکنه مثلا چه خوبه که برگشتی عمرا چهارشنبه بیاد نه مجوز داره و نه امادست اون بقیه هم که داری برنامه هی تغییر میکنه

    • سلام سجاد عزیز…

      والا در مورد من مادر هستم شرکت پخش گفت ۱۰ . ۱۱ شهریور پخش میشه

      اما در مورد چه خوبه که برگشتی باید بگم این برنامه رو من از شرکت پخش دنیای هنر گرفتم نمیدونم تاخیر داره یا نه

  • کامران عزیز

    به احتمال زیاد هفته آتی توزیع خواهد شد 

    کیارش جان

    عنوان قدرت درون مهرماه توزیع خواهد شد 

    مابقی عناوین به دلیل عدم دریافت مجوز فعلا مشخص نیست و درجدول پخش آبان و آذر ماه موسسه خواهند بود

    عناوین خارجی مربوز به شهریور ماه دوشنبه توزیع خواهد شد 

    اوقات خوش

  • آقای اخباری لطفا به سوالاتی که از شما در دوبله بازار کردریم جواب بدین و بگویید فیلم مرد آهنی ۳ و بازی های گرسنگی و سفید برفی و شکارچی از موسسه قرن ۲۱ توزیع خواهند شد؟

    تشکر

  • با عرض سلام خدمت آقای اخباری عزیز؛

    می خواستم بپرسم با توجه به محتوای فیلم جنگ جهانی زامبی ها با بازی برد پیت،آیا موسسه قرن ۲۱ اقدامی برای دوبله و پخش این فیلم در بازار خواد کرد؟ 

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید