روزانه های سینمایی
در دانشگاه هیولاها تخته شد

در دانشگاه هیولاها تخته شد

به دستور رییس ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری از تولید ۱۰۰۰۰۰ نسخه از انیمیشن دانشگاه هیولاها جلوگیری به عمل آمد.

به موجب گزارش روزنامه هفت صبح؛ جابری انصاری رییس ستاد صیانت؛ ضمن ابلاغ دستور جمع آوری نسخ موجود دانشگاه هیولاها در بازار، از مردم درخواست کرده است تا هر گونه شکایتی از کیفیت و اصالت محصولات نمایش خانگی دارند با ستاد صیانت در میان گذارند.

دانشگاه هیولاها با به اصطلاح مجوز مرکز رسانه های دیجیتال هفته گذشته به بازار عرضه شده بود. مرکزی که صلاحیتی برای بررسی و صدور مجوز آثار سینمایی ندارد و متقاضیان با ارائه یک برنامه نرم افزاری مقررات سینمایی کشور را عملاً دور می زنند.

یادآور می شود ستاد صیانت شماره تلفن ۴۲۹۹۱ را جهت تماس ها و دریافت گزارش های مردمی در نظر گرفته است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با توجه به حرکت انقلابی ستاد صیانت در اولین ساعات جلوس وزیر محترم ارشاد دولت تدبیر فقط یک چیز میتوانیم بگوئیم:

    ….روحانی مچکریم

  • با سلام

    متاسفانه دانشگاه هیولاها درشهرستانها توزیع شده وبازهم باکمال تاسف توسط هنرنمای پارسیان.جناب نجفی  شما که ادعامیکنید ازطریق شرکت شما توزیع نشده ،اخذآمارعنوان فوق ازنمایندگان توسط هنرنمای پارسیان انجام شده وبا کمال دقت وزیرکی ارسال گردیده(،اثبات این نکته هم خیلی ساده س تماس ستادصیانت بانمایندگان ) .دوست گرامی توزیع اینچنینی عناوین نظیرکیفیت پرده ای جنگاور و دانشگاه هیولاها فقط وفقط سبب ضربه زدن به شبکه نمایش خانگی میشه و توجیه جهت مصرف کننده برای عدم استفاده ازنسخه های ارجینال وبی اعتمادی به انیمیشنهای باکیفیت.نمونه بارز انیمیشن غارنشینان که جدیدا توزیع گردیده با کیفیت نسبتاخوب  مشتریان بااکراه قبول به خرید نسخه ارجینال میکنند ومیگویند اگرپرده ای وبی کیفیت بود پس می آورند..هیچ سازمان وارگان و جایی هم پیگیر این مسائل نیست حتی اتحادیه ویدیورسانه .امیدوارم آقای محمودی وهمکارانشان دغدغه اصلی شان مشکلات شبکه نمایش خانگی باشد نه منافع حزبی و باند بازی………   آقای فروتن تا به کی باید شاهد چنین مسائلی باشیم.بسته بندی انیمیشن دانشگاه هیولاها واقعا مسخره س ویک فرد مبتدی هم متوجه تقلبی بودن آن میشود.مطمئنا اینچنین درامدهایی که با دورزدن قانون و فریب مصرف کننده انجام میگیرد باعث بی برکتی  کسب وکاروشایدهم ورشکستگی  بشه.ماکه دعامیکنیم بساط اینچنین توزیع هایی برچیده بشه تنهاکاری که ازدستمان برمی آید.

    • دقیقا حرف دوست مون امیر رو قبول دارم و برای مسئولان مربوطه واقعا متاسفم که چنین آشفته بازاری در شبکه نمایش خانگی حکمفرماست من به عنوان نماینده سمنان همون روز اول کل بار شرکت هنرنمای پارسیان رو مرجوع کردم و حاضر نیستم تیشه به ریشه خودم و شبکه نمایش خانگی بزنم

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید