روزانه های سینمایی
افزایش قیمتی نداشته ایم

افزایش قیمتی نداشته ایم

روابط عمومی موسسه پارس ویدیو با ارسال یادداشتی هر گونه افزایش قیمتی را در عرضه فیلم "رسوایی" تکذیب کرده و توضیحی را در این باره به خوانندگان ارائه کرده است. متن این یادداشت به این شرح است:

 

برادر گرامی جناب آقای فروتن
با سلام
به استحضار می رساند هیچ تغییر قیمتی در فیلم رسوایی صورت نگرفته و DVD فیلم رسوایی با ۲ زیر نویس انگلیسی و عربی و پشت صحنه فیلم و آلبوم عکس و آیتمهای جذاب دیگر به همان قیمت قبلی ۳۰۰۰ تومان عرضه شده است، خوشبختانه در این شرایط سخت برای ویدئو رسانه ها استقبال عالی از طرف مردم شریف صورت گرفته است و با همکاری صمیمانه دو بخش پارس ویدئو و دنیای هنر ، توزیع سراسری و خوبی در سراسر کشور انجام شده است و استقبال مردم عزیز بیش از انتظار ما بوده است.
 
موفق و سربلند باشید

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای فروتن به وزیر ارشاد جدید آقای جنتی بگید:بعد از مجوز دادن به فیلم ها و انیمیشن ها مدت خاصی برای عرضه مشخص کنند و اگر در آن مدت موسسه ها توزیع نکردند مجوز را لغو کنند تا هنرنمای پارسیان اینقدر بین سریال های انیمیشنی اش فاصله نیاندازد…

    همچنین به مدیران موسسه بگویید تا وقتی قیمت به ۱۵۰۰نرسیده ما کپی می خریم…

  • اقای فروتن صدای ما رو به مسئولین برسونید میگن باز انیمیشن دانشگاه هیولاها در قالب نرمافزاری با دوبله بد و قیمت ۳۰۰۰ تومان در بازار توزیع شده این چه وضع بدیه اخه

  • آقای فروتن سوجویان در آن چند روز بررسی صلاحیت وزرا و نبود سکاندار وزارت فرهنگ و ارشاد حسابی از آب گل آلود ماهی گرفتند.آن هم چه ماهی بزرگی!
     انیمیشن دانشگاه هیولاها با حمایت هنرنمای پارسیان با کیفیت پرده ای و دوبله ای که تنها ۲ نفر درآن گویندگی کرده اند در بازار پخش شده است. 

    خواهش میکنم مطلب فوق را تکذیب نکنید که با شواهد و مستندات فراوانی مواجه میشوید.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید