روزانه های سینمایی
دیدار با رییس جدید مرکز رسانه ها

دیدار با رییس جدید مرکز رسانه ها

در نخستین روزهای کاری رییس جدید مرکز فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، دبیر و رییس هیات مدیره اتحادیه صنایع لوح فشرده با وی ملاقات کردند. در این دیدار ضمن اشاره به پاره ای از مسائل و مشکلات  بویژه بازدیدهای سرزده و بعضا" شبانه از واحدهای صنعتی تولید لوح فشرده، از رییس مرکز خواسته شده است، با اعتماد بیشتر به سرمایه گذاران در این صنعت، تذکرات لازم را برای اجرای هر چه بهتر ماموریت های نظارتی به کارکنان اعزامی بدهند. یادآور می شود در هفته های گذشته نحوه برخورد ناظران و بازرسان از واحدهای فوق با انتقاداتی همراه بوده است. شرکت کنندگان از این دیدار و گفتگو ابراز رضایت کرده و امیدوار به روابط بهتری در آینده کاری بین مرکز مزبور و اتحادیه هستند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب آقای فر وتن
    آیا کارخانه تولید و تکثیر غیر مجاز که مورد شناسائی شما نباشد هم در کشور داریم
    زیرا به فراوانی آثار غیر مجاز بصورت اورجینال در بازار هست (کارتون و بازی )

    • کارخانه غیر مجاز نداریم. اما تکثیر غیر مجاز ممکن است در همین مراکز انجام شود. تا دنیا دنیاست و انسان در این کره خاکی نفس می کشد، امکان لغزش، خطا، تخلف و گناه برای آدمی وجود دارد. چه در لوای مجوز و چه بدون آن.

  • امروز خبر پخش نسخه قاچاق مجموعه ۲۶ قهوه تلخ منتشر شد آیا صحت دارد ؟ اگر صحت دارد
    با ورود ریاست جدید مبارزه با تکثیر آثار غیر مجاز شیرینی ورود ایشان به حلاوتی تلخ مبدل گردید.

  • به نظرم باید ریشه یابی شود چگونگی خروج نسخه قاچاق اثر زیرا تصور میشود با انجام انتشار نسخه قاچاق میخو.اهند کسانیکه جلوگیری کردند از توزیع قسمت ۲۶ به لحاظ تحویل ندادن جوایز اعلامی با انتشار نسخه توسط خودشان تیری باشد جهت وارد کردن فشار بر وزارت ارشاد که با جلوگیری شما باعث شدید نسخه قاچاق شود و ما میلیاردها متضرر شویم و راهی باشد برای فرار از تحویل جوایز و بتوانند نسخه ۲۷ را روانه بازار کنند

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید