روزانه های سینمایی
تپش قلب یخی با کارگردان تازه

تپش قلب یخی با کارگردان تازه

همانطور که پیش بینی می شد، محمد حسین لطیفی در ساخت فصل سوم سریال قلب یخی حضور نخواهد داشت. لطیفی در یکسال گذشته پیشنهاداتی را برای کارگردانی فیلم های سینمایی داشت که به دلیل درگیر بودن با فصل های اول و دوم قلب یخی به آنها پاسخ رد داده بود. به موجب این گزارش نگارش فصل سوم سریال که درواقع گره گشایی از معماهای پیچیده دو فصل قبلی است، در حال نگارش از سوی حامد عنقاست. پروانه نمایش قسمت سیزدهم سریال تاکنون داده شده است و سریال در پایان قسمت هیجدهم به انتهای فصل دوم خواهد رسید. تهیه کننده اثر گفتگوهایی را با سامان مقدم برای کارگردانی ادامه پروژه آغاز کرده است. یادآور می شود برای فصل سوم اثر ، تهیه کننده باید اقدام به دریافت پروانه ساخت و معرفی عوامل کند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای فروتن
    اگر لطف کنید هنگامی که کلیه قسمتهای سریال آماده شد آن موقع پروانه نمایش صادر کنید و مقداری نظم به شبکه ببخشید
    اینکار فکرکنم شما که صادر کننده نهائی مجوز باشید  امکان دارد و عملی هست هنگامی که فصل کامل آماده هست صدور پروانه  صورت گیرد.

    • آقای جعفری از بد حادثه موسسات سرمایه گذار برای بازگشت سرمایه و ادامه تولید مجبورند با عرضه و انتشار همزمان محصول بخشی از درآمد حاصله را صرف تولید قسمت های باقیمانده کنند. صاحبان سرمایه های کوچک خواسته یا ناخواسته چنین شرایطی را به شبکه تحمیل می کنند. مضافا” که وقفه در انتشار دامن سریال های خارجی را هم گرفته است. بطوری که برای موسسات ناشر نه راه پس مانده است و نه راه پیش!

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید