روزانه های سینمایی
رونمایی از گنجی تازه در شبکه

رونمایی از گنجی تازه در شبکه

آنطور که مقامات مسئول در موسسه "گلرنگ رسانه" به کاربران "روزانه های سینمایی " اعلام کرده اند، توزیع سریال "گنج مظفر" که پروانه آن یکبار در زمان اداره کل نمایش خانگی صادر شده بود، در دستور کار این موسسه قرار گرفته است. رونمایی از سریالی که در اواسط دهه هشتاد به نیت عرضه در شبکه ویدیویی تولید شد و در واقع آن را باید نخستین سریال شبکه نمایش خانگی به حساب آورد، احتمال حضور و فعالیت دوباره برادران آقاگلیان را در شبکه ویدیویی کشور به ذهن متبادر می کند.

برادران آقا گلیان که بیش از یک دهه تهیه کنندگی مجموعه های طنز تلویزیونی با محوریت مهران مدیری را بر عهده داشتند، پس از ناکامی در به پایان رساندن پروژه "قهوه تلخ" یکباره از محیط های رسانه ای رخت بربستند و کمتر خبری از فعالیت احتمالی آنها در ۲۰ ماه گذشته به گوش رسید.

واگذاری و فروش مجموعه "گنج مظفر" که در اصل در مالکیت این دو برادر است حتی اگر به پای بدهی های احتمالی آندو گذارده شده باشد، می تواند شرایط را برای حضور و تحرک دوباره آنها فراهم سازد.

سال گذشته فیلم سینمایی "میگرن" به تهیه کنندگی برادران اقاگلیان اکران عمومی شد و تهیه کنندگی سریال های" ویلای من" و اخیراً "شوخی کردم" توسط خود مهران مدیری این نتیجه را در پی داشت که فصل همکاری آنها با یکدیگر برای همیشه به پایان رسیده است. بنابراین باید منتظر بود و دید که برادران اقا گلیان اگر واقعاً قصذ بازگشت به شبکه ویدیویی را دارند، پشت سر چه سینماگران هنرمندی خواهند ایستاد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام دوباره به آقای میرمجیدی

    با عرض پوزش که دوباره مزاحم شدم

    فیلم گری ( خاکستری ) مدیر دوبلاژو دوبلورهاش چه کسانی هستن؟

    و آیا برنامه ای برای توزیع فیلم های خارجی ۲۰۱۳ دارین؟

    ممنون از اینکه به نظرات طرفداران موسسه تون پاسخ میدین.

  • با سلام خدمت اقای میر مجیدی اگه امکان داره فیلم هاتون رو هم زمان با پخش نسخه بلوری فیلم ها  در سطح جهانی خریداری وپخش کنید این موسسه هم با خریداری فیلم های روز و مناسب دنیا میتونه یه سرامد خوب و مناسب باشه ودیگر اینکه اگه میشه لیست دوبلور های فیلم جذاب خاکستری وگاو صندوق رو بگید.با تشکر از شما

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید