روزانه های سینمایی
شبکه ویدیویی ایرانیزه می شود

شبکه ویدیویی ایرانیزه می شود

شش فیلم سینمایی ایرانی در هفته های آینده به بازار عرضه خواهند شد. به موجب این گزارش از مجموع ۲۳ پروانه نمایش صادره در سال ۹۲، تاکنون ۱۷ عنوان منتشر شده اند و عناوین باقی مانده در نوبت تکثیر قرار گرفته اند که بعضی از آنها بی تردید در آستانه عید سعید فطر سبب رونق دوباره شبکه خواهند شد.

این گزارش می افزاید، فیلم های؛ من مادر هستم، رسوایی، پیمان، ضد گلوله، حوض نقاشی، بدون اجازه و آدم آهنی فیلم هایی هستند که پروانه نمایش آنها صادر شده و توزیع آنها در دستور کار موسسات و شرکت های پخش قرار دارند. در این بین شانس توزیع زود هنگام فیلم های رسوایی، ضد گلوله و حوض نقاشی بیش از سایر فیلم هاست که البته "تهران ۱۵۰۰" نیز در صف رقابت با آنها قرار خواهد گرفت.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای فروتن فیلم بوسیدن روی ماه هم پروانه گرفته؟؟؟اون رو از قلم انداختین؟؟؟؟و در ضمن فیلم حوض نقاشی پروانه گرفته ؟؟؟پس چرا شما ننوشتین؟؟؟ممنون

    • حوض نقاشی ۲۶ /۳/ و بوسیدن روی ماه ۳/۵ سالجاری پروانه دریافت کرده بودند. خبر بوسیدن روی ماه در پست آخرین پروانه های بهاری قید شده بود.

  • آقای فروتن یه ماه بعد که دیگه با حضور دولت جدید همچنان شما میتوانید از دادن پروانه ها مطلع شوید و در سایت بگذاریید؟

    نماز روزه هاتون هم قبول حق انشاالله

    ممنون

    • متشکرم انشاءالله دعاهای شما هم قرین اجابت گردد. در باره آینده کاری ام باید به آنچه که تقدیر الهی برایم رقم زند تسلیم باشم

  • سلام اقای فروتن ایا برای فیلم من مادر هستم پروانه نمایش صادر نشده است.لطفا پاسخ دهید.ممنون علیرضا نوروزی کلدهی

  • سلام اقای فروتن تیزر سریال گنج مظفر توی مجموعه ۱۶ ویلای من بودش یعنی قراره بیادش چون تیزرش ماله سریال باغ مظفر بود و بازیگرها هم همونا یعنی این ادامه سریال باغ مظفر هستش و میخواد توزیع بشه قضیه اش چی هست ممنون میشم توضیح بدید در باره اش ممنون

    • دو سال قبل پروانه آن صادر شده است و فضایی شبیه به سریال پخش شده از تلویزون دارد و در همان سالها تولید شده است.

    • گنج مظفر روایت بخشی از اتفاقات باغ مظفر است که در آن زمان با هدف پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده بود و به زودی از سوی گلرنگ رسانه توزیع خواهد شد.

  • سلام اقای فروتن. خسته نباشید. میخواستم بدونم از فیلم پاریس تا پاریس خبری دارید؟ ایا میدونید کی وارد شبکه میشه؟ ممنون میشم جوابمو بدین.

  • سلام اقای میر مجیدی یعنی زودتر مجموعه شاه گوش میاد گنج مظفر ؟ بعد هر هفته میدین یا در یک پکیج عرضه میشود ؟ و در اخر فیلم بعدی موسسه تان چی هست و کی توزیع میشود؟

    با تشکر

  • با سلام.آقای میر مجیدی میشه بگید حدودا چه زمانی گنج مظفر توزیع میشه؟آخه ۶ ساله هی میگن بزودی توزیع میشه و نمیشه.و اینکه آیا همه ی قسمتهاش یکجا توزیع میشه یا در چند مجموعه توزیع میشه؟ بعد از اینکه آقای مدیری با آقاگلیان ها به هم زدند دیگه خیلی بعید میدونستم گنج مظفر توزیع بشه. وقتی تیزرشو دیدم خیلی خوشحال شدم.ممنون میشم اگه جواب سوالهایم را بدید آقای میرمجیدی.

  • با سلام خدمت شما سرور گرامی اقای فروتن  اگر اشتباه نکرده باشم شما در تاریخ ۲۹ خرداد ۹۲

     اعلام کرده اید که پروانه نمایش فیلم من مادر هستم  برای موسسه فیلمسازان جوان صادر شده است

  • با سلام

    آقای میرمجیدی عزیز قبلا اعلام شده بود گنج مظفر به طور کامل در یک پک شامل ۱۰ سی دی(زمان اعلام خبر فیلمها در فرمت وی سی دی عرضه میشد)یکجا توزیع خواهد شد.الان حالا میگید هر دو هفته یک مجموعه میاد.حالا با این حال میشه بفرمایید این سریال چند قسمته و در چند مجموعه توزیع میشه؟و اینکه آیا باز هم این کار به صورت دی وی دی ۹ عرضه خواهد شد؟با تشکر

  • با سلام و تشکر از شما آقای میر مجیدی.

    ببخشید اینقدر سوال پرسیدم.به عنوان آخرین سوال میشه بفرمایید که آرم موسسه گلرنگ بالای تصویر سریال هست یا نه؟واینکه آیا کیفیت تصویرش در حد کیفیت همون تیزری هست که اول ویلای من پخش شد یا نه؟

  • آقای میر مجیدی 

    سریال شاه گوش ساخته میرباقری نیز از شرکت گلرنگ رسانه توزیع خواهد شد؟؟؟

    فیلم شما برنامه عید فطر چیه؟

    اولین فیلم خارجی تون رو چه زمانی میارین؟

    چه فیلم های خارجی رو در مرحله ی پروانه گرفتن دارین؟

    بسیار متشکر از صبوریتان

  • با سلام و ادب خدمت شما آقای میرمجیدی

    منظورتون رو از قالب انتشار نفهمیدم ولی فکر کنم این بوده که آرم گلرنگ روی سریال هست.ولی به نظرم واقعا دیگه دوران آرم زدن روی فیلمها سر اومده.خود من و خیلی های دیگه دارا بودن آرم شرکت روی فیلم یا سریال هارو دوست ندارن و توهین به شعورشون میدونن.مثلا شما قلب یخی رو ببینید هم کیفیت تصویرش به مراتب بالاتر از ویلای من هست و هم ایکه تصویرم تمام صفحه هست و آرمی از موسسه تصویرگستر روی آن دیده نمیشه و آدم وقتی میبینه واقعا حال میکنه.حالا کاری به پخش نا منظمش ندارم.(واقعا به این نتیجه رسیدم که یه کار نمیتونه همه چی تموم باشه و یه جاهاییش میلنگه).البته مشکل اصلی ویلای من چیز دیگری است و اون داستان ضعیفش هست.خلاصه سرتون رو درد نیارم.من مخاطب وقتی برای یه فیلم یا سریال پول میدم یه انتظاراتی از اون کار دارم.مثلا همین که آرم شرکت روی کار نباشه احساس خریدن و مال خود بودن حداقل اون نسخه از فیلم بهم دست میده.متاسفانه من نمیدونم چرا روی چیزهای جزیی حساسم.ویلا که تموم شد.خداکنه گنج مظفر اگر هم آرم شرکت رو دارا میباشد حداقل تصویرش برخلاف ویلا فول اسکرین باشه.اگر هم آرمی روش نباشه که عالی میشه.اگر هم دقت کرده باشید همه شرکت ها به سمت دارن به سمت همین کار میرن.مثلا من اصلا باورم نمیشد شرکت سروش که آرم به اون بزرگی روی فیلماش میزد الان دیگه هیچ آرمی روی کاراش نمیزنه.دیگه فکر نکنم رو دست سروش توی آرم زدن شرکتی بوده باشه.ولی در کل از شرکتهای آرم زن متنفرم.(به استثنای گلرنگ که اگرم بخوام نمیتونم ازش بدم بیاد).خیلی حرف(شاید به زعم شما مفت)زدم ولی از دغدغه خیلی از مخاطبا که باهاشون برخورد دارم گفتم.در هر صورت اگه حرف بدی زدم عذرخواهی میکنم.به امید روزای بهتر برای همه ی موسسه ها و برای همه ی ما.با تشکر.

    • با سلام.

      در آشفته بازار کپی‌های غیر قانونی و پخش‌های بدون مجوز ماهواره‌ای، نشان‌دار کردن تصاویر ضروری است تا کانال توزیع قابل ردیابی و پیگیری حقوقی باشد. آرم گلرنگ رسانه تا حد بسیار زیادی کوچک شده و در جایی منقوش شده که کمتر خدشه‌ای به منظر بیننده باشد. از حس تعلق شما کمال امتنان را داریم، اما این حق را به دارنده‌ی اثر نیز بدهید. حساسیت و دقت نظر شما و مخاطبان برای ما بسیار مهم است.

      با سپاس

  • با سلام وادب خدمت جناب میر مجیدی

    گفته ی شما صحیح است پس حداقل آرم گلرنگ رو برای گنج مظفر کوچکتر کنید (نسبت به آرمی که روی تصویر ویلا هست).و همچنین لطفا گنج مظفر رو به صورت تمام صفحه(بدون نوار های سیاه بالا و پایین صفحه) و با کیفیت عالی عرضه کنید.با تشکر از زحمات شما.

  • با سلام

    اطمینان داشته باشید همکاران فنی موسسه تمام تلاش خود را برای حفظ حداکثر استانداردهای تصویری دارند اما قطعا در مواردی که سورس اصلی فاقد استانداردهای حداکثری باشد محصول نهایی به مشخصات فنی سورس اصلی محدود خواهد شد.

  • سلام

    آقای میرمجیدی اولین فیلم خارجیتان چیست و چه زمانی خواهید آورد و دوبلورهای خاکستری را معرفی نمایید البته اگر زحمتی نباشه.

    با تشکراز زحماتتان

  • با سلام و ادب خدمت جناب میر مجیدی

    آنچه ما در تیزر گنج مظفر دیدیم گویای این بود که سورس اصلی کار دارای کیفیت عالی و تمام صفحه و بدون نوارهای سیاه بالا و پایین صفحه میباشد.امیدوارم به همون شکلی که ما نمونه کیفیتش را دیدیم بدون هیچ تغییری این سریال تکثیر و توزیع شود.یک سوال هم داشتم از شما اینکه مجموعه ۱۷ ویلای من چه روزی وارد شبکه خانگی خواهد شد.منتظر جوابتان هستم.(اگر زحمتی نیست)

  • توزیع فیلمهای عید فطر از دوشنبه ۱۴ مرداد شروع میشه و اولین فیلمی هم که توزیع میشه به احتمال زیاد ضد گلوله هست

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید