روزانه های سینمایی
دعوت گلرنگ رسانه از مارتین اسکورسیزی

دعوت گلرنگ رسانه از مارتین اسکورسیزی

ویدیوی سری پانزدهم "ویلای من" را که تو دستگاه پخش می گذارم، قبل از نمایش برنامه اصلی آگهی و آنونس فیلم هیجان انگیز و فوق العاده دیدنی "هوگو" نظرم را جلب می کند. این فیلم که سال گذشته بصورت سه بعدی در تالار ایوان شمس به اکران عمومی درآمد، مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

اسکورسیزی در "هوگو" با ادای دین نسبت به سینما و پیشگامان آن همچون؛ ملیس و برادران لومیر و استفاده کاملاً بجا و حساب شده از جلوه های ویژه تصویری، استحقاق خود را برای نامزدی در ۱۱ رشته اسکار نشان داد و گام دیگری برای ارتقا و تکامل زبان سینما برداشت.

"هوگو" در ایران چه در اکران و چه در ویدیو بصورت کاملاً رسمی و با واگذاری حقوق متعلقه  درمعرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

بر خلاف فرصت طلبانی که با در دست داشتن مجوزهای بی ربط انیمیشن های روز دنیا را از دسترس موسسات ویدیو رسانه خارج می کنند، این بار موسسه گلرنگ رسانه آمادگی بخش خصوصی ایران را برای تعامل با صنعت سینمای جهان جهت تامین عناوین جذاب و پر مخاطب اعلام نموده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • یعنی فیلم هوگو از گلرنگ رسانه توزیع خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟

    همچنین آقای فروتن به پایان تیرماه نزدیک می شویم لطفا پروانه های نیمه دوم تیماه را در سایت درج کنید…..ممنون

  • سلام بر شما آقای میر مجیدی…

    آیا علاوه بر فیلم هوگو فیلم های خارجی دیگه ای هم در دست توزیع دارین؟؟و آیا به طور مداوم به پخش فیلم خارجی اقدام کرده این؟؟؟ممنون

  • با سلام

    مجموعه‌ی مناسبی از آثار سینمایی خارجی برای انتشار بصورت سه بعدی و یا فول اچ دی روی دیسکهای بلو-ری و نسخه‌ی دی وی دی آماده شده است که به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

    علاوه بر انیمیشن‌های سه بعدی فیلمهای safe و The Grey نیز در روند صدور پروانه نمایش خانگی است.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید