روزانه های سینمایی
“هوو”های رسانه ای

“هوو”های رسانه ای

همزمانی خبر انتشار "دومین روزنامه سینمایی" کشور و تولید و پخش دومین برنامه تلویزیونی در باره سینمای کشور تحت عنوان " سینما اکران" در نوع خود جالب توجه است.

توزیع اولین پیش شماره روزنامه "صبا" که در دو ماه اینده بصورت هفتگی بر روی پیشخوانها خواهد نشست، عزم جدی جمعی از افرادی را که در سینما، تلویزیون و مطبوعات دارای سابقه هستند، به نمایش گذاشت و نشان داد که تک صدایی در بسیاری از عرصه ها از جمله فضای مطبوعات همیشه ماندگار نیست. در جمع شورای سردبیری روزنامه؛ از محمد رضا شفیعی به عنوان تهیه کننده فعال سینما و تلویزیون، حامد عنقا فیلمنامه نویس، وحید یامین پور چهره فرهنگی – رسانه ای و علیرضا پورصباغ نویسنده و منتقد سینمایی نامبرده شده است.

از سوی دیگر فرشید نوابی مجری بازیگر سینما و تلویزیون نیز در بازگشت به کشور به صرافت تهیه یک برنامه تلویزیونی با موضوع معرفی و بررسی فیلم های روی پرده افتاده است. در صورت حمایت مالی سازمان سینمایی او آماده پخش "سینما اکران" از عید سعید فطر می باشد. نوابی شبکه پنج سیما را که هم اینک از طریق سیستم ست باکس در سراسر کشور قابل دریافت است، برای تهیه برنامه انتخاب کرده و توافق مسئولان شبکه را جلب نموده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید