روزانه های سینمایی
ویلایی که به روی روزه داران باز است

ویلایی که به روی روزه داران باز است

سری پانزدهم سریال "ویلای من" در شرایطی به بازار عرضه شده است که مخاطبان مجموعه با اطلاع از نتایج دور دوم قرعه کشی برگزار شده، اطمینان بیشتری به وعده و وعیدهای سرمایه گذار مجموعه پیدا کرده اند.

با رفع مشکل سایت اختصاصی سریال، هزاران نفری که می توانند نام خود را در بین برندگان احتمالی سری سوم تا دهم ببینند، موج مثبتی را در جامعه پیرامونی خود ایجاد کرده و مخاطبان بیشتری را برای ۵ سری باقیمانده سریال جذب خواهند کرد. "ویلای من" تا همین جا رکوردار بسیاری از پدیده ها درشبکه نمایش خانگی است. مرور کنید: اعطای بیشترین جوایز با ارزش مالی قابل توجه، عرضه محصول در فرمت دی وی دی ۹، دوبله همزمان به زبان های ترکی و کردی، زیر نویس اثر به چند زبان و گویش متنوع، انتشار منظم و بلاوقفه در سراسر ایران و….

در حاشیه مراسم قرعه کشی مهران مدیری از ارائه طرح تازه ای به سازمان سینمایی خبر داده است اما قطعاً او و دوستدارانش به درستی نمی دانند، بعد از اتمام توزیع آخرین سری "ویلای من" چقدر طول خواهد کشید تا در لوای کار جدیدی دیدار تازه کنند. به همین خاطر ۵ سری باقیمانده "ویلای من" برای مردی که فعلاً تلویزیون به او روی خوش نشان نمی دهد، بزنگاه خوبی برای ارتباط با مردم است. 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • واقعا اینکی رو خداییش راست گفتین [انتشار منظم و بی وقفه در سراسر ایران]حتی به نظرم ۱ روز هم اینور اونور نشد. دست مهران مدیری و شرکت گلرنگ رسانه درد نکنه. انصافا خاطرات قهوه تلخ رو از زهن همه پاک کردن. امیدوارم این ۵ مجمو عه هم بزودی و سر موعد مقرر توزیع و منتشر بشه. من که همون اولین روزی که میاد بازار میخرمش. تا این جا هم که واقعا عالی بود مخصوصا پشت صحنه هاش.و به نظرم بهترین بازیگرم تا الان هادی کاظمی در نقش خاتون ابادی بود.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید