روزانه های سینمایی
۲۴ عنوان تازه بر بال پروانه ها

۲۴ عنوان تازه بر بال پروانه ها

شورای بازبینی نمایش خانگی در نیمه اول تیرماه با صدور پروانه برای فیلم های سینمایی "بغض"‌، "من و زیبا"، آدم آهنی"،"ضد گلوله"، "پیمان" و "رسوایی" به ترتیب برای موسسات "تصویر گستر، سوره"، "تصویر دنیای هنر"، "گلرنگ رسانه"، رسانه های تصویری و "پارس ویدیو "موافقت کرد.

نکته جالب توجه در مصوبات اخیر، حضور موسسه با سابقه "پارس ویدیو" است که مدتها بود نامی از آن در فهرست پروانه های صادره مشاهده نمی شد.

تنها فیلم ویدیویی داستانی این دوره زمانی فیلم "می خوام بازیگر بشم" می باشد که پروانه آن به نام موسسه "خانه فیلم پروان" صادر شده است.

سریال های انیمیشن این دوره "جنگل ناآرام " محصول ۲۰۰۶ کانادا از قسمت ۱ تا ۱۳، "اهالی بیشه" محصول ۲۰۰۷ فرانسه از قسمت ۱ تا ۳۰ برای موسسه "رسانه های تصویری" و " لاک پشت نینجا ق ۵ سوسک ویرانگر" برای هنرنمای پارسیان مجاز شناخته شدند.

تنها فیلم های سینمایی خارجی دارای پروانه در جلسات تیرماه شورا عبارتند از : این گروه مرگبار"boot hill محصول ۱۹۹۶ ایتالیا(قرن ۲۱) و "رستاخیز اژدها" محصول ۲۰۰۸ آمریکا – Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon(تصویر دنیای هنر)

فیلم های انیمیشن

گوریل برفی محصول ۲۰۱۱- اسپانیا و مارکو ماکاکو محصول ۲۰۱۲ (ریز موج سیستم)، گوسفند زبل: گلایدر آویزان محصول ۲۰۱۳ انگلستان (موسسه قرن ۲۱)، باب معمارمحصول ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱۱ محصول انگلستان، درخت قصه گو۳: کاراگاه گردن دراز محصول ۲۰۰۹ هلند، دزد کوتوله ۲۰۱۱ اسپانیا، سیندرلا و افسانه شاه پریان ۲۰۱۲ هلند، نبرد کهکشانی:پولت و بلیپس ۲۰۱۱ کره جنوبی، نمایش گارفیلذ۴:دنیای گربه ای ۲۰۰۸ آمریکا و فرانسه (هنرنمای پارسیان)

برنامه ترکیبی

کلبه پردردسر ویژه کودکان (موسسه سینما۲۴)

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای فروتن اسامی خارجی فیلم های این گروه مرگبار و رستاخیزاژدها را بنویسید…..ضمنامگه پروانه های دیگه ای هم مونده که نوشتید این پست در ساعات آینده به روز می شود////چرا فیلم های خارجی در مدت ۲۰ روز فقط دو تا پروانه گرفته؟؟؟

  • آقای فروتن شما که نوشتید تو عنوان خبر که ۲۴ پروانه پس بقیه اش کجاس؟؟؟ بقیه عناونی فیلم خارجی هستن؟؟

    • سلام دقیقاً نمیدانم چه فیلمی به بازار عرضه می شود ولی به قولی زندگی جاری است و موسسات با در اختیار داشتن عناوین متنوع مترصد فرصت مناسب برای توزیع هستند

  • الان که فیلمهای سال ۹۱ رو نگاه میکردم دیدم ۱۵ عنوان هنوز توزیع نشدن که مهمترینشون من مادر هستم/پله اخر/پنهان/ضد گلوله و بوسیدن روی ماه هستن که امیدوارم زودتر توزیع شن. واز سال ۹۰ هم فیلمهای شیرین/پاریس تا پاریس/شب/شب واقعه//اسمان هشتم/۳۳روز و فیتیله و ماه پیشونی هنوز توزیع نشدن. از این لحاظ بخایم حساب کنیم دم رسانه های تصویری گرم که فیلمهای قدیمی رو زودتر توزیع میکنه مثل همین دیگری و استشهادی برای خدا.در ضمن یه سوال مهم داشتم الان ایا فیلم تو و من رو قرن ۲۱ خریده.

  • آقای فروتن با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در تیتر خبر زدیدکه ۲۴ عنوان پروانه گرفتند اما فقط ۲۲ عناون رو نوشتید؟؟؟

    میشود اگر عناوینی رو جا انداختید آن ها را بنویسید//////

    ممنون

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید