روزانه های سینمایی
آنچه مدیر قرن ۲۱ با روزانه ها در میان گذاشت

آنچه مدیر قرن ۲۱ با روزانه ها در میان گذاشت

موسسه فرهنگی و هنری قرن ۲۱ از نیمه دوم سال تامین و عرضه فیلم سینمایی ایرانی را مجدداً در دستور کار خود قرار می دهد. "محمد مهدی جعفری" مدیر عامل موسسه قرن ۲۱ در حالی که سخت درگیر توزیع فیلم سینمایی"دزدان خیابان جردن " است، در تماس با "روزانه های سینمایی" اظهار داشت، تا پایان سال ۵ فیلم سینمایی ایرانی تازه منتشر خواهیم کرد تا مجموع فیلم های سالجاری موسسه به ۷ عنوان بالغ شود.

به موجب این گزارش موسسه قرن ۲۱ در نیمه اول سال با توزیع یک فیلم ایرانی دیگر که در آستانه عید سعید فطر رونمایی می شود، عرضه سایر عناوین را به نیمه دوم سال موکول خواهد کرد.

 محمد مهدی جعفری در پاسخ به این سوال که ایا برای عرضه ۷ عنوان فیلم ایرانی قرارداد پخش امضا کرده است یا آنکه رایت آنها را نیز خریداری نموده است، اظهار داشت رایت بعضی از عناوین جذاب تر خریداری شده است.

خاطر نشان می سازد موسسه مزبور از ابتدای سال فیلم "من همسرش هستم" را روانه بازار ساخت و در حال حاضر نیز "دزدان خیابان جردن"را  به شرکت پخش طرف قرارداد خود سپرده است. موسسه قرن ۲۱ در دو هفته گذشته با توزیع انیمیشن جذاب "گلادیاتورهای دست و پاچلفتی" به استقبال تابستان رفت.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای اخباری لطفا فیلم های جدیدی که از سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۲ را خریداری کرده اید معرفی نمایید.چشم امید طرفداران فیلم های خارجی به موسسه قرن ۲۱ است.اما مدت های زیادی است که فیلم های جدید و به روز در سایت قرار نمیدهید؟؟؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید