روزانه های سینمایی
ببخشید فیلم تمام شد! فعلاً نداریم

ببخشید فیلم تمام شد! فعلاً نداریم

همه حرف مقام مسئول در موسسه "تصویر گستر پاسارگاد" این است که تمام نسخه های ویدیویی فیلم سینمایی "بغض" ظرف روزهای گذشته در بازار فروش رفته است. وی ضمن عذرخواهی از علاقمندان و با تصریح این نکته که احتمال چنین استقبالی از فیلم را نمی داده، اظهار امیدواری کرده است، روزهای آینده با تکثیر دوباره محصول به نیاز موجود در بازار جواب دهد.

مهم نیست که " بغض" در شات اول در چه تیراژی تکثیر و توزیع شده است، آنچه اهمیت دارد کار جالب موسسه است که موج مثبتی را در بازار ایجاد می کند و بطور غیر مستقیم به مخاطبان بالقوه پیام می دهد که برای خرید فیلم "بغض" دست دست نکنید.

شاید آنچه که بر زبان مقام مسئول جاری شده است، عین حقیقت باشد و قصد تبلیغ فیلم، فرع بر عذرخواهی او از مخاطبان باشد، در این صورت هم چیزی از ارزش کار تبلیغی و البته موثر وی کم نمی شود.

به یادداشته باشیم که در کنار همه فنون و تکنیک های شناخته شده تبلیغ و آگهی کالا، توسل به شیوه های غیر متعارف و غیر مستقیم جایگاه ویژه ای دارد.

فرض این یادداشت آن است که مخاطبان در تهیه نسخه ای از فیلم واقعاً با کمبود آن روبرو شده باشند.!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام پیشنهاد میکنم به جای تولید مجدد سری به سوپر مارکتها بزنن و تعدادی از کالاها رو جمع اوری کنن چون تعداد کالاهای مانده در اونجا زیاده و مغازه دار ها هم جنسها رو أمانی و به شرط مرجوعی میگیرن ظمنا من چند جایی که رفته بودم این عنوان همچین فروشی نرفته بود باز هم صلاحه کار خویش خسروان دانند
    تشکر

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید