روزانه های سینمایی
چه شب یلدایی شود امسال!

چه شب یلدایی شود امسال!

در هفته آخر آذر ماه و پس از فاصله گرفتن از ایام شهادت سالار و سید شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع)اگر خدا بخواهد شاهد موج تازه ای از عرضه اثار ایرانی و خارجی در شبکه خواهیم بود. به موجب این گزارش سری اول شبکه کودک عمو پورنگ با حمایت شرکت پخش الوند به مخاطبان کودکان شبکه ارائه می شود و موسساتی که در نیمه اول امسال قدری کم کار بوده اند، به جبران مافات خواهند پرداخت. همچنین پیش بینی می شود نخستین محصولات سینمایی موسسه ریز موج سیستم به شبکه عرضه شوند. طرفداران تن تن هم می توانند تازه ترین محصول ساخته شده بر اساس داستان های این شخصیت را با نام تن تن و راز اسب شاخدار را به کارگردانی اسپیلبرگ در شبکه نظاره گر باشند. البه بعید هم نیست که سری اول انیمیشن معروف عصر حجر هم که برای کودکان و نوجوانان دهه پنجاه خاطر آفرین است، به ضیافت شب یلدای ایرانیان افزوده گردد. کاری که مدیریت دوبله آن را محمود قنبری را بر عهده دارد و  چون گذشته به جای شخصیت اصلی صحبت کرده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام در صورت امکان بفرمایید که انیمیشن جدید تن تن و اسب شاخدار و انیمیشن عصر حجر از کدام موسسات توزیع خواهند شد ؟

  • آقای فروتن ای کاش برای صدور پروانه نمایش برای انیمیشن ها هم یک حساب و کتابی قرار می دادید شما مراجعه کنید به آمار انمیشن های وارد شبکه شده از ابتدای سال تا کنونآیا توازن برقرار هست برای مخاطبان کودک  با این هجمه انمیشن به بازار

    • اگر منظورتان کثرت عناوین انیمیشن است هیچ بعید نیست با کورسی که موسسات برای عرضه این آثار در بازار گذاشته اند، این روزنه امید هم با بی تدبیری به روی آنها بسته شود. به هر حال تذکر شما قابل اعتناست و به حضرات هشدار خواهیم داد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید