روزانه های سینمایی
قاعده بدون پیوست

قاعده بدون پیوست

روابط عمومی موسسه سینما هفت با ارسال یک یادداشت به "روزانه های سینمایی" از عدم موافقت شورای بازبینی شبکه نمایش خانگی برای صدور مجوز برای کارویژه تصویری فیلم سینمایی قاعده تصادف خبر داد.

 روابط عمومی موسسه سینما هفت ضمن اعلام این خبر افزود: این شورا پیش از این هم تماشای فیلم سینمایی  قاعده تصادف در شبکه نمایش خانگی را برای افراد زیر ۱۳ سال ممنوع اعلام کرده بود.

بر اساس این گزارش با وجود تمام فعالیت های صورت گرفته در زمینه آماده سازی این "کارویژه" که منجر به آماده سازی یک نسخه ۲۱ دقیقه ای مشتمل بر مصاحبه با کارگردان، بازیگران و سایر عوامل در لوکیشن اصلی خود فیلم شده بود، شورای بازبینی شبکه نمایش خانگی در اقدامی عجیب و غیرمنتظره از صدور مجوز برای این کارویژه خودداری کرده است. این اتفاق در حالی رخ می دهد که بنا به سیاست های پیشین وزارت ارشاد در زمینه تکریم مخاطبین شبکه نمایش خانگی، موسسه سینما هفت به عنوان  تنها موسسه ای که دست به تهیه چنین محصولاتی می زند شایسته تقدیر شناخته شده بود.

روزانه های سینمایی: به موجب پیگیری صورت گرفته از سوی "روزانه های سینمایی" دلیل عدم موافقت با کار ویژه تولید شده؛ فقدان طرح منسجم و اطلاعات تکمیلی مرتبط، مشکل در حجاب و پوشش عوامل می باشد. 

 نسخه ویدئویی فیلم سینمایی قاعده تصادف به عنوان هجدهمین فیلم ایرانی ۹۲ روز سه شنبه یازدهم تیرماه به صورت گسترده در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

 شگفتا که فیلم "قاعده تصادف" برنده پنج سیمرغ از جشنواره سی و یکم فیلم فجر با درجه کیفی ب در شبکه ویدیویی عرضه شده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید