روزانه های سینمایی
روزهای طوفانی قبل از ماه رمضان

روزهای طوفانی قبل از ماه رمضان

طوفانی که این روزها عرصه نمایش خانگی را با آثار نو به نو درمی نوردد، نوید حلول ماه خوب خدا را می دهد. ماه عبادت و بندگی که خواب و نفس مومنان نیز در آن حکم نیایش حضرت حق را دارند.

حال و هوای این روزهای شبکه ویدیویی ایران تداعی گر روزهای قبل از سال نو است. توزیع فیلم های سینمایی که از هفته گذشته با "میگرن"و "مرگ کسب وکار من است" آغاز شده بود با "رژیم طلایی" از روز گذشته ادامه یافت و تا پایان هفته و اوایل هفته آینده با فیلم هایی همچون "من و زیبا"، "بغض"، "شبکه" و شاید یکی دو عنوان دیگر  فروکش کند.

در این فاصله قسمت های ۲۷ و ۲۸ ویلای من بر پیشخوان ها نشست و پوستر قلب یخی مهران مدیری را تمام قد به نمایش گذاشت. کنایه از اینکه هنوز علائم حیاتی از قلب یخی به بیرون صادر می شود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام آقای فروتن سوره که گفت سه شنبه من و زیبا میاد و دنیای هنر هم گفت چهارشنبه بغض و گفتند رسوایی و قاعده تصادف هفته آینده میان حالا آقای فروتن یعنی امید داشته باشیم که فیلم شبکه هم تا آخر هفته دیگه میاد؟؟؟؟؟

  • با سلام . ایا هیچکدام از دوستان از زمان توزیع فیلم من مادر هستم در شبکه نمایش خانگی خبری نداره

  • بلاخره تونستم میگرن رو ببینم فاقد فیلمنامه بود هیچی به عنوان سناریو تو فیلم وجود نداشت. فقط هنگامه قاضیانی خوب بازی کرد بعد اون هم پانته ا بهرام خوب بود. امیدوارمفیلم بعدی خانم شجاعی فرد بهتر از میگرن باشه.

  • بغض خیلی فیلم غم انگیزی بود مخصوصا اخرش که وقتی کرکره رو کشیدن پایین جاله  با صدای بلند گفت حامد. در کل بعه عنوان فیلم اول کارگردان خیلی خوب بود فیلم جایزه های زیادی هم برده باید یه تبریک درستو حسابی به اقای درمیشیان گفت. بابک حمیدیا هم خیلی خوب بازی کرد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید