روزانه های سینمایی
داود به گود نمایش خانگی وارد شد

داود به گود نمایش خانگی وارد شد

تصویربرداری مجموعه «شش گوش» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی مهران برومند و سید محمد امامی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه «شش گوش»، این مجموعه که برای  پخش در شبکه خانگی در دست تهیه و تولید است،از شنبه اول تیر کلید زده شد.
در این مجموعه که نام موقت آن «شش گوش» است بازیگرانی چون: فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجا گلچین، احمد مهران­فر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری ایفای نقش دارند؛ ضمن آنکه اکبر عبدی و سیروس گرجستانی همچون آثار پیشین داوود میرباقری، دراین مجموعه نیز ایفای نقش خواهند داشت؛ این درحالی است که مذاکره برای جذب دیگر بازیگران مطرح سینما ،تئاتر و تلویزیون برای حضور در مجموعه یاد شده در حال انجام است.
 
از دیگر عوامل این مجموعه می توان به: مسعود پاکدل(مجری طرح)، عبدالله اسکندری (طرح چهره پردازی)، عظیم جوانروح (مدیر تصویربرداری)، سهیل نوروزی و مهدی افشار (تصویربرداران)، هومن کبیری (جانشین تهیه و مدیر تولید)، فردین خلعتبری (موسیقی متن)،مجید علی اسلام (طراح صحنه و لباس)، رشید دانشمند (مدیر صدابرداری) ،محمدرسول صادقی (مدیر روابط عمومی) و رسول نجفیان (مشاور کارگردان) اشاره کرد.
 
 این مجموعه در ۲۶ قسمت ۶۰ دقیقه ای از اواخر شهریور سال جاری به تدریج روانه بازار شبکه خانگی خواهد .

منبع : تسنیم

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید