روزانه های سینمایی
بغضی که ترکید

بغضی که ترکید

با صدور مجوز توزیع دو فیلم سینمایی ایرانی تازه، شمار فیلم های ایرانی دارای پروانه نمایش از ابتدای سالجاری تا این تاریخ به ۱۷ عنوان بالغ شد.

دبیرخانه شورای پروانه نمایش خانگی طی روز گذشته پروانه فیلم های سینمایی؛ بغض (رضا درمیشیان)و آدم آهنی(رحیم بهبودی فر) را به ترتیب برای موسسات  تصویر گستر پاسارگاد و تصویر دنیای هنر صادر کرد.

خاطر نشان می سازد از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۴ فیلم سینمایی ایرانی در شبکه ویدیویی و ۱۷ فیلم سینمایی در سینماهای کشور به نمایش در آمده اند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ادم اهنی که واقعا مزخرف بود. اگه علی صادقی نبود. فاجعه بود. ولی خیلی دوست دارم بغض رو ببینم.. راستی دوستان تا اخر همین هفته فیلم های میگرن و بلاخره من مادر هستم توزیع میشن. هفته بعد هم رسوایی. با تشکر.

  • سلام میلاد جان تا ان جایی که من اطلاع دارم این هفته من مادر هستم قطعا توزیع نمیشه و امروزم رفتم که میگرن رو بگیرم هنوز نرسیده بود و گفتن فردا. فردا به غیر میگرن رژیم طلایی یا قلب یخی یکیشون میاد. ۱۵ تیر هم رسوایی میاد. راستی دیشب مرگ کسب و کار من است رو دیدم راستشو بخاین زیاد به دلم نچسبید . خیلی فیلمش مفهومی بود و باید ۲ ۳ بار ببینیم تا فیلم رو درک کنیم  اگه خبری از من مادر هستم شد میلاد جان حتما کامنت میزارم. بای

  • با سلام خدمت آقای فروتن ، ببخشید ۱.این سریال لاست دیگه قرار نیست ادامه اش عرضه بشه و اینکه ۲. آیا سریال ماوراء الطبیعه توسط موسسه ای دوبله شده . با تشکر از سایت خوبتون

  • آقای فروتن من یه در خواستهایی داشتم:

    موسسه هنر هشتم به من گفتند که در صورت کسب اجازه از مدیران دولت بعدی سریال های فرینج – ترمیناتور را عرضه خواهد کرد!

    پس میشود که بگویید این دو سریال تا کدام قسمت ها دارای پروانه هستند؟

    و همچنین سریال کاریشما نیز قرار است تقریبا هفته ای یک بار وارد بازار شود تاچند قسمت دارای پروانه است؟

    و سوال آخر سریال گمشده فصل چهارم پروانه گرفته؟تاکدوم قسمت؟

    ممنون

     

    • سریال های مورد اشاره منعی برای پخش و توزیع نداشته اند. ضمناً هر کاری در زمان خود باید به تماشاگران عرضه شوند . در مورد سوالات بعدی قبلاً پاسخ داده شده است..

  • چه طور میتونم جواب سوال هایم را که فرمودید قبلا گفتید را پیدا کنم؟ اگر از جستجو استفاده کنم چه کاری باید انجام دهم؟

    ممنون

  • می توان گفت بی سرو ته ترین و مزخرفترین فیلمی که دیدم ادم اهنی است که از علی صادقی کمدین خوب قدیم متاسفم که بعد از پیتزا مخلوط افتضاح بود

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید