روزانه های سینمایی
تا آن زمان که انتخابات برگزار شود

تا آن زمان که انتخابات برگزار شود

احتمالاً به دلیل انجام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی، این هفته فیلم سینمایی ایرانی جدیدی را به خود نخواهد دید. به موجب این گزارش؛ آخرین و یازدهمین فیلم ایرانی ۱۰ روز قبل از سوی موسسه ریز موج سیستم توزیع شد و از آن پس تنها یک قسمت جدید از مجموعه "آسه آسه قصه" و نیز مجموعه دوازدهم "ویلای من"در شبکه عرضه گردیدند.

این گزارش می افزاید در یکسال گذشته موسسه رسانه های تصویری حدود ۱۰ عنوان فیلم را دریافت کرده است و به دلیل به روز نشدن سایت موسسه مزبور در شش ماه گذشته از زمان توزیع آنها اطلاعی در دست نیست.

بعضی از موسسات هم که سالهاست تامین و توزیع فیلم ایرانی را از خاطر شریف خود و مخاطبان برده اند، تغییر و تجدید نظر در تصمیم شان برای تامین اینگونه آثار را در گروی تغییر دولت و مدیران آتی سینمای کشور دانسته اند.!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام جناب آقای فروتن میشه لیست فبلمهای ایرانی که از موسسه رسانه های تصویری پخش نشده را نام ببرید واقعا نمیدونم آقای عباسیان تو این مدت چیکار کرده بعد هم خیلی اتفاقی استعفا میده

  • رضا جان فک کنم سه فیلم استشهادی برای خدا/دیگری و از همه مهمتر مرگ کسب و کار من است که من دیگه مردم از بس که انتظار این فیلمو کشیدم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید