روزانه های سینمایی
نوبت به شبکه می رسد

نوبت به شبکه می رسد

بعد از عرضه تنها فیلم سینمایی اکران نشده "خسرو شکیبایی" در شبکه نمایش خانگی حالا نوبت به آن رسیده است تا آخرین فیلم سینمایی مرحوم "ایرج قادری" هم در آینده در همین شبکه رونمایی شود. به موجب اطلاع سایت موسسه قرن جدید که این روزها به خاطر درگیر بودن با توزیع سراسری مجموعه "رالی ایرانی" نامش دوباره بر سر زبانها افتاده است، عرضه فیلم سینمایی "شبکه "  که هم اینک در فهرست برنامه های آینده موسسه قرار داده شده، آماده ارایه به علاقمندان سینمای این فیلمساز فقید می شود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای فروتن

    اینجانب صالح دلدم به عنوان وکیل و نماینده آقای عبدالله رنجبر سرمایه گذار و مالک فیلم سینمایی شبکه ساخته زنده یاد ایرج قادری خواستار فسخ قرارداد پخش ویدئویی این اثر از سوی شرکت قرن جدید گردیده ام که آقای رحمتی مدیریت این شرکت از این امر امتناع ورزیده اند و اینجانب اجبارا شکایتی از شرکت نامبرده به جناب آقای فرجی تقدیم نموده ام و جلسه داوری شورای اتحادیه تهیه کنندگان سینما در روزهای آینده نسبت به این امر رای لازم را صادر خواهد نمود. شایان ذکر است که موسسه قرن جدید بابت قراردادن آنونس  فیلم شبکه که بنا به شکایت مالک فیلم پروانه نمایش آن هنوز صادر نشده است باید در وزارت ارشاد پاسخگو باشد .

    با احترام 

    صالح دلدم نماینده تام الاختیار عبدالله رنجبر – مالک و سرمایه گذار فیلم سینمایی شبکه

  • ایمان جان بزودی فیلم شبکه توسط موسسه قرن جدید توزیع میشه و در اختیار علاقه مندان قرار میگیره.اقای صالح دلدم چرا فیلمی که قراردادش بسته شده باید فسخ بشه شما دلیل انجام این کار رو توضیح بدید تا مورد بررسی قرار بگیره

  • آقای فرید قرارداد بسته شده جهت فیلم شبکه دارای مشکلات حقوقی و قانونی می باشد و پخش آن توسط شرکت قرن جدید قبل از صدور رای نهایی شورای داوری مربوطه قابل پیگرد قضایی می باشد. لطفا بدون اطلاع دقیق با اطمینان خاطر صحبت از پخش این فیلم ننمایید.        ان شا الله بعد از رفع مشکلات قانونی موجود این فیلم توسط ویدئو رسانه دیگری  پخش و در اختیار علاقه مندان زنده یاد ایرج قادری قر ار خواهد گرفت

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید