روزانه های سینمایی
شوخی بی مزه عصر روز تعطیل

شوخی بی مزه عصر روز تعطیل

شبکه سوم سیما پخش فیلم سینمایی "فرزند چهارم" وحید موساییان" را در کنداکتور ۲۱ خرداد ساعت ۱۷ قرار داد. این فیلم که با هزینه میلیاردی ساخته شده در جشنواره فجر رونمایی شده اما هنوز اکران عمومی نشده است!

ساعتی از انتشار این خبر از اساس نادرست؛ نگذشته بود که با پیگیری نگارنده، "روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی" خبر را تکذیب کرد و "خبرگزاری نسیم "هم بدون عدرخواهی صرفاً به اعلام جوابیه "فارابی" اکتفا کرد.

خبرگزاری "نسیم"با فرض اینکه خبر پخش فیلم را در سایت شبکه سوم سیما دیده باشد، که البته صراحتاً به چنین منبعی اشاره نکرده است، بهتر بود به اقتضای اصول کار حرفه ای در صدد تماس با روابط عمومی فارابی برمی آمد و صحت و سقم خبر را جویا می شد. چرا منابع خبری مانند "نسیم" از انجام کاری چنین بدیهی سرباز می زنند؛ به هر دلیل که باشد، نتیجه ای جز بی اعتبار شدن آنان نزد مخاطب در پی ندارد. مگر آنکه اعتبار هم برای آنها اهمیتی نداشته و ایجاد موج های خبری زودگذر و شلوغ کردن شهر برایشان بیش از هر چیز مهم و جذاب باشد.!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید