روزانه های سینمایی
صید خوب سینما هفت

صید خوب سینما هفت

موسسه ویدیو رسانه سینما هفت پس از مدتی کم کاری با تامین یک فیلم ایرانی به صحنه رقابت با سایر موسسات بازگشت. موسسه سینما هفت اخیراً موفق به تامین فیلم سینمایی گقاعده تصادف" شده است. به گزارش مهر،این فیلم سینمایی با نامزدی برای دریافت هفت سیمرغ بلورین و برنده شدن ۵ سیمرغ بلورین یکی از مهمترین فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بوده است. بنا به برنامه ریزی موسسه ویدئو رسانه سینما هفت این فیلم به احتمال فراوان در دهه نخست تیر ماه توزیع خواهد شد.فیلم سینمایی قاعده تصادف داستان چند جوان است که دور هم جمع شده‌اند تا تئاتری را آماده و در خارج از کشور روی صحنه ببرند، در این میان تنها نفری که حقیقت رفتن خود را به والدینش می‌گوید، دچار مشکل می‌شود و گروه بین دوراهی رفتن و نرفتن قرار می‌گیرد.

اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، امیر جعفری و سروش صحت از بازیگران این فیلم سینمایی هستند

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • وای اقای فروتن هم خوشحالم هم ناراحت خوشحالم که یه بار دیگه میتونم قاعده تصادف رو ببینم از طرفی ناراحتم که بانهایت ظلم وستم نسبت به این در مقایسه با اکران ۸۰ سالنی رسوایی میخوان این فیلم رو به شبکه خانگی بفرستن.میشه گفت پر معنا ترین فیلم اکران نوروز هرچی راجع به این فیلم بگم کم گفتم. از ته دل به اقای بهزادی تبریک میگم که با وجود بازیگران کم تجربه و جوان ویک بازیگر پرتجربه منظورم اقای امیر جعفری هست یه فیلم ساختن در حد تیم ملی.خیلی دوست داشتم ندا جبراییلی واسه بازی تو این فیلم جایزه میگرفت. دوستان خواهش میکنم از این فیلم حداقل توشبکه خانگی حمایت کنید. واعا ما اینجور فیلم ها توسینمامون کمک داریم.به نظرم اگه موسسه تامین کننده بزاره واسه اواخر تیر بهتره چون این فیلم تازه تو شهرستان های دیگه اکران شده بزارین حداقل ۴۰۰ میلیون بفروشه بعد بیارین توشبکه.مطمعنا دوشنبه این هفته یه بار دیگه واسه دیدن قاعده تصادف میرم سینما

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید