روزانه های سینمایی
زمان دومین قرعه کشی “ویلای من” اعلام شد

زمان دومین قرعه کشی “ویلای من” اعلام شد

به دنبال درج یادداشتی تحت عنوان؛ "نیمه دوم سریال ویلای من شروع می شود" سخنگوی شرکت گلرنگ رسانه" توضیحی را در این خصوص ارسال کرده است که ضمن تشکر از ایشان در ادامه آن را می خوانید:

دومین قرعه کشی بزرگ سریال ویلای من همانگونه که از ابتدا قول آن داده شده بود پس از پایان توزیع مجموعه یازدهم انجام خواهد شد که با توجه به برنامه‌ریزی توزیع مجموعه دوازدهم برای ۱۲ خرداد، این مراسم پس از اتمام مهلت شرکت در دومین قرعه‌کشی فراگیر مجموعه یازدهم که همزمان با توزیع مجموعه دوازدهم است برگزار خواهد شد. روز برگزاری مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

مهلت قرعه‌کشی فراگیر مجموعه سوم تا یازدهم همگی تا آن زمان تمدید شده است به این معنی که اگر کسی به تازگی مجموعه سوم را خریداری کرده و پیام کوتاه مربوطه را ارسال نماید در قرعه‌کشی قراگیر آن مجموعه شرکت داده خواهد شد. برگزیدگان بیش از نیمی از جوایز در نظر گرفته شده برای سریال ویلای من در ماه جاری اعلام و اعطای هدایای آنها شروع خواهد شد.

برای شرکت در قرعه‌کشی بزرگ ویلای من،‌ارسال کد همه‌ی مجموعه‌های قبلی ضروری است و با توجه به اینکه مجموعه‌های نخست جمع‌آوری شده و نایاب است، در حال راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی موسسه گلرنگ رسانه هستیم تا امکان دسترسی و ارسال از طریق پست برای علاقمندان فراهم شود. برای شرکت در قرعه‌کشی بزرگ ویلای من توالی ارسال کد مجموعه‌ها ضروری نیست و فقط ارسال همه‌ی آنها تا قبل از تاریخ اعلام شده ضروری است.

به روزرسانی سایت اختصاصی سریال و موسسه گلرنگ رسانه در حال انجام است که طی هفته‌ی جاری ، ان شاا… رونمایی خواهد شد.

مجددا از حمایت مخاطبان و صبر و حوصله و اعتمادی که به این پروژه دارند سپاسگزاریم و انتقادات و پیشنهادات دلسوزانه جنابعالی و همراهان روزانه‌های سینمایی را در جهت بهبود پذیرا هستیم.

با سپاس- میرمجیدی

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام و احترام

    امروز ۱۲ خرداد، مجموعه ۱۲ ویلای من در سراسر کشور توزیع شد. قرار بود تا قبل از این تاریخ از سایت جدید ویلای من و گلرنگ رسانه و سامانه فروش رونمایی شود و  قرعه‌کشی مرحله‌ی دوم نیز انجام شود. با توجه به تعطیلات پیش رو و همچنین برگزاری انتخابات در هفته‌ی آینده ، احتمالا مهلت قرعه‌کشی تا روز برگزاری مراسم تمدید خواهد شد و ان‌شاا.. بتوانیم از سایت‌های ذکر شده تا هفته‌ی آینده رونمایی کنیم.

    در هر حال امیدواریم مخاطبان عزیز این چند روزه را نیز بر ما ببخشند.

    با سپاس

  • سلام ، من یک سوال دارم ، چرا هیچ کس پاسخ گوی کد های ارسالی نیست ، من دی وی دی را خریداری نموده ام ، کد را ارسال کرده و می گوید این کد قبلا توسط دیگری ارسال شده ، این یعنی چیییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام 

      پیشتر دوستان موسسه گلرنگ رسانه برای رفع مشکلات موجود و غیر قابل انکار وعده هایی داده بودند ولی ظاهراً در بر پاشنه قبل می چرخد!

    • سلام

      در خصوص  قرعه کشی سریال ویلای من باید عرض کنم که معیار ما برای شرکت کردن در قرعه کشی آخرین فرد ارسال کننده است

      اگر در کسی قبل از شما کد را ارسال کرده باشد در قرعه کشی شرکت داده نخواهد شد.

       شما می توانیید در ساعت های اداری از طریق تلفن های ۸۸۶۴۷۹۱۳ و ۸۸۶۴۷۹۳۶ با ما در تماس باشید و یا با ایمیل مکاتبه نمایید.support@vilayeman.com  

       

  • درود

    دومین قرعه کشی ویلای من چه زمانی انجام میشود ؟

    زیادی طولانی نشد؟

    ……….امیدوارم مثل قهوه تلخ

    باید بگم اطلاع رسانی بسیار ضعیف هست

    سایت ویلای من که افتضاحِ 

    به هر حال برای همه ی شما آرزوی کامیابی دارم شاد باشید

  • با سلام و احترام

    تعهدات سریال ویلای من در خصوص رفع مشکلات اطلاع رسانی و همچنین برگزاری مراسم قرعه‌کشی همچنان پا برجاست و به زودی با تعیین زمان مناسب انجام خواهد شد. مجموعه سیزدهم ویلای من نیز دیروز چهارشنبه ۲۹ خرداد در سراسر کشور توزیع شد.

  • سلام بازم یه بدقولی دیگه از مهران مدیری و اسپانسرش.بدقولی تو توضیح و قرعه کشی.سریال ویلای منم سرنوشت قهوه تلخ داره!

  • ضمن تشکر از زحمات آقای مدیری بابت مجموعه شیرین ویلای من . من تمام دی وی دی های ویلای من رو درست در اولین روز توزیع خریداری کردم اما متاسفانه تا حالا حتی یه جایزه ۵۰ هزار تومنی هم نبردم. البته باید بگم که همینکه این سریال بامزه رو تماشا کردم خیلی خوشحالم اما زمان توزیع دی وی دی ها یه کم نامنظمه و بعضی وقتا خیلی بین توزیع مجموعه ها فاصله می افته . ضمنا اصلا نمی تونم وارد سایت بشم و اینکه آقای مدیری که قول داده بودند مرتب قرعه کشی انجام میشه و اطلاع رسانی میشه متاسفانه عملی نشده. خواهش می کنم در صورت امکان اطلاع بدید

    با تشکر

    •  بله کماکان امکان دسترسی به برندگان سری سوم به بعد وجود نداردو استفاده از موتورجستجوهای مختلف نیز رافع این مشکل نیست. مگر برندگانی وجود نداشته باشند.

      • با سلام و احترام

        به درستی فرموده‌اید هنوز برای مجموعه سوم به بعد به غیر از بخش هولوگرام،‌ برگزیده‌ای اعلام نشده است. این مورد مکررا در پیامها و نظرات ارائه شده در سایت وزین روزانه‌های سینمایی اعلام شده و در سایت پروژه نیز منتشر شده است. در هر حال این قرعه‌کشی روز دوشنبه هفته‌ی آینده مورخ ۱۷ تیر ۱۳۹۲ طی مراسمی با حضور نمایندگان رسانه‌های عمومی و دعوت از مسئولان محترم ارشاد و نظارتی برگزار خواهد شد. جزئیات این مراسم نیز از طریق رسانه‌های عمومی برای اطلاع عموم منتشر خواهد شد.

        ویلای دوم خریداری شده و همانند مرحله نخست قرعه‌کشی آماده واگذاری به یکی ازمخاطبان خوش شانس است. علی رغم کاهش تعداد مجموعه‌های ویلای من در میزان جوایز تغییری صورت نگرفته است.و ان شاا.. با توزیع مجموعه بیستم آخرین مرحله‌ی قرعه‌کشی نیز برگزار و جوایز آن اهدا خواهد شد.

        پروانه ی مجموعه‌‌های پایانی همگی صادر و دریافت شده است و بصورت پیوسته منتشر خواهد شد. زمان توزیع هر مجموعه بین ۱۰ تا ۱۳ روز به شرطی که مانعی برای انتشار وجود نداشته باشد متغیر است و در هر حال زمان توزیع بعدی قبلا اطلاع رسانی میشود.

        با سپاس و احترام

  • همه شما … سایت ویلای من مدتی خراب بود اصلا متوجه نشدم قرعه کشی کی انجام می شود به خاطر اینکه من به دلایل کاری خطم خاموش است تازه حالا فهمیدم قرعه کشی کی بوده! اینهمه انتظار بیخود نکنه این هم سیاست شماها بود که اطلاع رسانی نکنید در ضمن خود شما گفتید تازه هفته سوم اعلام می شود!

    • با خبر شدن یا نشدن شما از زمان انجام قرعه کشی اهمیت ندارد. شما که میهمان مراسم نبوده اید. پس پیگیر نتایج قرعه کشی باشید

  • سلام من جانبازم توخونه استیجاری زندگی میکنم من خیلی امید داشتم که از جویزهای که ویلای من میده صاحب خانه شوم ولی متاسفانه انگار بخت واقبال ما از شکم مادر بسته به دنیا امدیم اگر شانس داشتم شهید میشدم که این روزها را نبینم که انقدر به من فشار بیاید که به اقای مدیری درد دل کنم

  • خداییش فیلمه مسخره ایه.ناراحت نشید ولی اینم لنگه ی قهوه تلخ شد.خیلی بی کیفیت و چرت و خشک بود.خواهشا یه فیلم باحال بسازی و گرون بفروشی ک ارزش خریدن و تماشارو داشته باشه

  • سلام ب شما دوستان عزیز ویلای من صرفا برای این با این همه سرعت ساخته شد که بتواند اعتراضات مردمی در رابطه با ساخت قهوه تلخ و قرعه کشی هایش را  به فراموشی بسپارد همین

  • با سلام

    من از ابتدا تمام دی وی دی های این سریال رو خریداری کردم و شماره ۱۳ رقمی روی دی وی دی رو به شماره ۲۰۰۰۶۰۰۰ پیامک کردم ولی هیچگونه تاییدیه ای برای من نمیاد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

    • با سلام

      کنترل دریافت پیامکها و بررسی صحت ارسال کد قرعه‌کشی از طریق سایت my.vilayeman.com انجام می‌شود و تاییدیه‌ای بصورت پیام کوتاه ارسال نمی‌شود. توضیحات مربوطه در منوی موارد ویژه‌ی سریال بصورت مشروح آمده است.

      با سپاس

  • با سلام خدمت مدیر محترم سایت  " و تتشکر از مهران مدیری عزیز " کسی که از طرف دولت پشتیبانی نشه " نمیتونه از لحاظ بودجه و …

    سریال رو تا آخرین قسمت " اون هم با جوایز این چنینی " منظم به پایان برسونه .

    از دوستان عزیز میخوام که احترام رو زیر پا نذارن

    • با سلام و احترام

      مجموعه ویلای من با سرمایه‌گذاری موسسه گلرنگ رسانه شروع و ان شاا.. به زودی با توزیع مجموعه بیستم به پایان خواهد رسید. تهیه و توزیع این سریال با دوبله ی همزمان ترکی و کردی و زیرنویس به ۵ زبان کار بسیار سنگینی بود که جز با تلاش صادقانه‌ی کارگردان و عوامل هنرمند، حمایتهای مسئولین و کارشناسان محترم ارشاد و همکاران محترم فنی و پخش موسسه و پشتیبانی و تامین مالی گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یکی از مهمترین گروههای تولیدی کشور عزیزمان ایران با هدف جلب اعتماد مخاطبان به شبکه نمایش خانگی میسر نمی شد. 

      در این مسیر موانع متعددی نیز گریبانگیر کلیه‌ی عوامل این پروژه بود که با خوش‌بینی نسبت به آینده ی شبکه نمایش خانگی به بیان آنها نمی‌پردازیم.

      با سپاس

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید