روزانه های سینمایی
پای اسی به تلویزیون هم باز شد

پای اسی به تلویزیون هم باز شد

وعده پخش سریال "پاییز صحرا" از شبکه" آی فیلم" نشان داد که تلویزیون هم بدش نمی آید نام سازنده این سریال بر سر زبانها بیافتد.

سریال "پاییز صحرا" ساخته اسدالله نیک نژاد که پس از اقامت نزدیک به ۲۵ سال در آمریکا به اسی شهرت یافته است، در زمان نمایش- اواسط دهه ۶۰- از شبکه اول سیما بحث برانگیز شد. حاشیه های حجاب سریال بقدری بالا گرفت که اگر موضعگیری صریح امام راحل نبود، کار برای مدیران سازمان و تیم سازنده سخت می شد.

دو سالی است که نام اسی با یک پروژه جنجالی دیگر گره خورده است. "لاله"! همان فیلمی پر حاشیه ای که تاکنون هزاران مطلب در باره آن منتشر شده است و مخالفان دارای تریبونی هر چه در توان داشتند برای جلوگیری از ساخت فیلم به کار بستند. با خاموش شدن نغمه های مخالف، "لاله " آخرین روزهای تصویربرداری خود را طی می کند.

باید منتظر بود و دید که پس از اتمام پخش مجموعه "پاییز صحرا" از تلویزیون و اکران احتمالی فیلم "لاله" موج تازه ای در باره فیلم تازه اسی به راه می افتد یا نه؟

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید