روزانه های سینمایی
شتر سواری دولا دولا نمیشه

شتر سواری دولا دولا نمیشه

برنامه هایی نظیر، "رالی ایرانی" و "شوخی با ستارگان" به دلیل حضور ستارگان سینما و تلویزیون به قدر کافی ظرفیت و کشش لازم را برای دلبری کردن از مخاطبان دارند. از سوی دیگر تجربه نشان داده است که هر قدر در تبلیغ و معرفی اینگونه تولیدات سرمایه گذاری شود به همان نسبت کپی و بهره برداری غیرقانونی از آنها دامنه وسیع تری به خود می گیرد.

با این همه با فرض اینکه عمده خریداران محصولات ویدیویی قشر متوسط جامعه هستند، استفاده از هر روش مشروعی که سبب معرفی کالا به چنین جامعه هدفی گردد، مورد تاکید است. آنچه که این روزها در کلان شهر تهران هویداست، نصب بیلبوردهای دو عنوان؛ "رالی ایرانی" و "شوخی با ستارگان" در مناطق مرکزی و شمالی پایتخت است.

تمام رانندگانی که در یکی از بزرگراه های مناطق مورد اشاره تردد داشته باشند، تبلیغ دو محصول اخیر شبکه نمایش خانگی را در ابعاد بزرگی مشاهده می کنند.

تبلیغاتی که در مقایسه با تولیدات سینمایی چشمگیر بوده و در غیاب همراهی تلویزیون، می تواند اقدام مثبتی قلمداد شود.

بدیهی است که به میزان فروش محصول و بازگشت سرمایه، زمینه تکرار چنین تولیدات مستقلی فراهم  شده و زمینه اشتغال برای جمع بزرگی از عوامل دست اندرکار تولید، تکثیر و عرضه مهیا خواهد گردید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید