روزانه های سینمایی
سریال سفید برفی در راه بازار

سریال سفید برفی در راه بازار

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت فرهنگی هنری سینما رسانه آسیا سریال کارتونی "سفید برفی" را با شمارگان صد هزار نسخه از روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور به صورت گسترده پخش خواهد کرد.
این سریال با دوبله فارسی تهیه شده که در ۱۵ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای هر هفته در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

انیمیشن "سفید برفی" داستان زندگی ملکه‌ای است که هنگام قلاب‌دوزی انگشتش را زخمی می‌کند. او با دیدن خون آرزو می‌کند که دخترش پوستی به سفیدی برف و مو و چشمانی به سیاهی قاب درخت آبنوس که در دستانش بود، داشته باشد. سال بعد دختری با همان ویژگی‌ها که ملکه آرزو کرده بود به دنیا می‌آید ولی ملکه هنگام وضع حمل می‌میرد. آن دختر را سفید برفی می‌نامند.

 

سال بعد شاه همسر دیگری برای خود اختیار می‌کند ملکه جدید بسیار زیبا اما فوق‌العاده مغرور بود.او آینه‌ای جادویی داشت که قادر به تکلم بود یکی از وظایف آینه این بود که به ملکه اعلام کند که او زیباترین فرد روی زمین است.

هنگامی که سفید برفی به هفت سالگی می‌رسد آینه جادویی به ملکه می‌گوید که دختر ناتنی‌اش گوی سبقت را در زیبایی از او ربوده‌است. ملکه خمشگین می‌شود و یک شکارچی را مامور می‌کند که سفید برفی را به جنگل ببرد و در آنجا او را سر به نیست کند. شکارچی سفیدبرفی را به جنگل می‌برد تا بکشد ولی در آنجا دلش به رحم می‌آید و تنها او را در جنگل رها می‌کند.

سفیدبرفی در حال جستجو در جنگل به کلبه هفت کوتوله می‌رسد. او در آنجا با استقبال گرمی روبرو می‌شود و …..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جالب بود که در خبر روابط عمومی ویدیو رسانه آسیا که در جراید درج شده آمده بود "نخستین سریال انیمیشن در شبکه نمایش خانگی"….

  • آقای فروتن میشود پروانه ها را بنویسید؟؟؟؟؟؟؟

    ممنون

    وضمنا در هنگام تغییر کابینه آیا اعضای پروانه نمایش خانگی نیز تغییر میابند؟

    و در این ایام آیا پروانه صادر میشود؟

    • به تناسب تغییر مدیران قطعاً اعضای شوراها نیز تغییر خواهند کرد.. نگفته ای در کدام ایام پروانه صادر می شود یا نمی شود . به هر حال چیزی که تعطیل بردار نیست کار یومیه موسسات و خدمات و سرویس های دولتی از جمله صدور پروانه هاست. انتشار مطالب تازه در گروی رفع نقص فنی سایت است

  • در هنگام تغییر کابینه بود منظورم؟؟؟

    که آیا در این ایام پروانه صادر میشود یا نه؟

    ممنون

    و انشاالله تا چند روز آینده اشکال سایت رفع گردد و شما نیز پروانه ها را در سایت خوبتون درج نمایید

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید