روزانه های سینمایی
شب عاشقان بیدل چو شب دراز باشد

شب عاشقان بیدل چو شب دراز باشد

اگر تهیه کننده و گروه سرمایه گذار سر حرفشان باشند و بخواهند سریال را تا قسمت ۴۴ ادامه بدهند، هنوز "ویلای من" به نیمه هم نرسیده است. مدتی پیش کارگردان مجموعه از پایان تصویر برداری تا اخر اردیبهشت خبر داده بود و اگر این ادعا صحت داشته باشد، برای تیم سازنده عافبت و فرجام کار کاملاً شفاف و روشن شده و به سرنوشتی همچون "قهوه تلخ" گرفتار نشده است.

از سوی دیگر گوش شیطان کر جوایز نقدی هم تقریباً به روز به برندگان اعطا می شود و فقط مانده است تا زمان قرعه کشی دومین ویلا هم همچون بمب خبری اعلام شود و مخاطبان را به خرید نسخه اصلی کار راغب تر کند.

بازتاب اجتماعی و رسانه ای "ویلای من" به اندازه سایر کارهای مهران مدیری نیست و اندک مطالبی هم که جسته و گریخته منتشر می شود، بیشتر به قلم کسانی است که در زمره منتقدان " ویلای من" هستند.

تیم سازنده می تواند حالا که قسمت های ۱۷ و ۱۸ سریال را به بازار عرضه کرده است، در جمع و محفلی دوستانه ضمن دعوت از منتقدان و نویسندگان سینمایی علاقمند به اثار مهران مدیری و کارشناسان طنز های سینمایی و تلویزیونی یک بار نقاط مثبت و منفی سریال را مرور کنند، شاید ایده تازه ای به تیم نویسندگان سریال و شخص کارگردان ارئه شود.

آری می توان در کنار پخش ده دقیقه ای تپق ها و خنده ها و غش و ریسه های وقت گیر بعضی از بازیگران به عنوان پشت صحنه، نقطه نظرات مردم و کارشناسان را هم به کار افزود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید