روزانه های سینمایی
صدور پروانه اولین فیلم های ایرانی در سال ۹۲

صدور پروانه اولین فیلم های ایرانی در سال ۹۲

موسسه رسانه های تصویری اولین پروانه فیلم سینمایی ایرانی سال ۹۲ را به نام خود کرد. به موجب این گزارش؛ با تصویب شورای نمایش خانگی پروانه فیلم سینمایی "یک سطر واقعیت" برای موسسه رسانه های تصویری صادر شد.

 یک سطر واقعیت سومین فیلم سینمایی علی وزیریان است که سال گذشته به نمایش عمومی درآمد

ین گزارش می افزاید؛ موسسه رسانه های تصویری موفق به دریافت پروانه دومین فیلم ایرانی با عنوان "زندگی خصوص آقا و خانم میم" شد

"زندگی خصوصی آقا و خانم میم "ساخته تامل برانگیز روح الله حجازی کارگردان جوان و مستعد سینمای ایران است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • حسین جان کاملا باهات موافقم به نظرم این موسسه دیگه از چشم مردم افتاده فقط واسه توزیع نکردن مرگ کسب و کار من است. به نظرم بهترین موسسه تصویر گستر پاسارگاد بعدشم ریز موج سیستم

  • سلام
    از اقای میر مجیدی خواهش میکنم این مطلب رو بخوانن از موقعی که سری جدید برترین های سینمایی ایران شرو به توزیع کردن گرفت و با فیلم جرم اغاز شد اندازه و قد وقواره جلد یا ولت محصولات شما به شکل بسیار تو ذوق زننده شد ه است که اگر محصولات موسسات شما رو کنارموسسات دیگه میگزاریم اصلا خیلی بی ریخت میشه . وقتی به یک فروشگاه میری وبخوای فیلم بخری اصلا این قدر فیلم های گلرنگ کوچک هستن که دیده نمیشه و اخیرا همین اخرین سرقت و ازمایشگاه و قبلا جرم .از شما خواهش میکنم اندازه ولت رو مثل اندازه ولت سایر موسسه کنید.

    سخنان علی معلم در مورد شوراهای نمایش و ساخت در ارشاد:
    http://www.caffecinema.com/news-iran/34-news-iran/10947———q————–q.html

  • سخنان علی معلم مثل یک معلم دلسوز است ولی متاسفانه گوشی که بتونه بشنوه و بعد عمل کنه نداریم . یکچیز بسیار مهم است که نادیده گرفته میشه “>>چه سلیقه ها که فیلم ها رو به باد نداد <<"

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید