روزانه های سینمایی
در این هفته رخ می دهد

در این هفته رخ می دهد

شیرین عسل

از امروز مجموعه شکرستان شبکه نمایش خانگی را هم شیرین می کند. به موجب خبرهای منتشره؛ شرکت توزیع کننده اثر، خوشبختانه یک هفته زودتر از تاریخ اعلام شده قبلی و از امروز "شکرستان" را در سراسر کشور توزیع می کند.

تکنیک کات آت به کار گرفته شده در این مجموعه به همراه ریزه کاری های فراوان در خلق شخصیت ها و ریتم خوب آن چند سالی است که بینندگان کوچک و بزرگ را سر حال آورده است و ادامه تولید پرو‍ژه جز این نیست که همواره اقبال مردمی را پشت سر خود داشته است.

بدین ترتیب مجموعه کلاه قرمزی و شکرستان بی تردید موفق ترین آثار تولید شده ایران در سال های اخیر هستند که کشف و تبیین چگونگی طراحی و ساخت هنرمندانه این آثار می تواند راهگشای سایر آفرینشگران باشد.

فرمول یک

از ساعت ۱۶ امروز به میزبانی موسسه "قرن جدید" از سری اول "رالی ایرانی" رونمایی می شود. قرن جدید خریدار رایت ویدیویی این اثر است.

"رالی ایرانی" اولین مجموعه ای است که در نوع خود کم سابقه به شمار آمده و سرمایه و انرژی زیادی صرف تولید و آماده سازی آن شده است.

سال ۹۲ با مجموعه های متنوعی نظیر "شوخی با ستارگان"، " اینچا ایرانه"، "رالی ایرانی"و "شام ایرانی" نمایش خانگی سیمای متفاوتی به خود خواهد گرفت. آنچه در این رابطه حائز اهمیت است، پایبندی اخلاقی مردم به خرید نسخه اصلی این آثار است که قطعاً می تواند سبب رونق بیشتر شبکه و ادامه برنامه سازی در آن گردد.

سینما در سمرقند

سه شنبه ۱۰ اردیبهشت مجموعه سالن های مجتمع سمرقند در جنت آباد جنوبی تهران به بهره داری می رسد. امیر عباس گردان که یکی از تهیه کنندگان سینمای ایران است و همزمان ساخت مجتمع سینمایی دیگری را در شرق تهران هم به پیش می برد، مدیریت سالن های سمرقند را در این مجتمع زیبا و مدرن تجاری – فرهنگی بر عهده دارد.

پایان دوبله دو اثر دیدنی

دوبله فیلم های "جانگو" و "سخنرانی پادشاه" در استودیوی موسسه قرن ۲۱ در این هفته به اتمام رسید.

دوبله "جانگو" را سعید مظفری و "سخنرانی پادشاه" را امیر زند با وسواس فراوان و طی چندین جلسه مدیریت کرده اند. ضمن لحظه شماری برای تماشای دو اثر یاد شده، جا دارد همه دوستداران صدای بهرام زند نیز برای سلامتی استاد دعا کنند تا دوباره حضور فعالانه او را در استودیوهای دوبله بیش از گذشته شاهد و ناظر باشیم.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید