صبح روز یکشنبه بیست و نهم آبان بنا بر اعلام قبلی آقای علی اصغر علیزاده همدانی طی نشستی به معرفی سیستم پیشنهادی جامع و یکپارچه خود برای اطلاع رسانی، بازاریابی، فروش و پخش مویرگی محصولات نمایش خانگی پرداخت. در این نشست که فقط نمایندگان سه موسسه ویدیو رسانه! در آن حضور داشتند علیزاده در جمع کارشناسان دفتر همکاری های سمعی و بصری و تنی چند از نمایندگان رسانه های عمومی به تشریح امکانات سیسم طراحی شده در دو بخش اطلاع رسانی و جمع اوری مدیریت اطلاعات و نیز بازار یابی و پخش مویرگی اقدام نمود. وی از جمله ویژگی های سیستم جامع را امکان جستجو در بانک اطلاعات فیلم های موسسات، اتاق های گفتگو ، درج اخبار موسسات به مخاطبین خاص یا انتشار آنها بصورت عمومی، نظر سنجی و دسترسی به بانک های اطلاعاتی متعددی که در سیستم پیش بینی شده اند، برشمرد. ایشان در ادامه جلسه به تبیین امکانات سیستم جهت بازاریابی پرداخت و به قابلیت هایی همچون تعریف کاربران ثبت نام شده در نقش بازاریاب، ارسال مشخصات کالا به ایمیل دوست از طرف هر شخص، برنامه ریزی زمان پخش، فروش آنلاین، مدیریت فروش کالا بصورت آنلاین و عرضه کارت هدیه بانکی برای خرید محصولات نمایش خانگی اشاره کرد. علیزاده در پایان ضمن تصریح این نکته که کار مطالعاتی طرح را از سال ۸۶ کلید زده است و با انجمن صنفی موسسات ویدیو رسانه مکاتباتی داشته است، خواستار همراهی موسسات و حمایت دولت برای اجرای سیستم یکپارچه پیشنهادی خود شد. اقای علیزاده از این نکته نباید غافل باشند که به مصداق؛ آب کم جو تشنگی آور به دست/ تا بجوشد آبت از بالا و پست مادامی که موسسات نیاز به هماهنگی در توزیع و پخش و استفاده از همه ظرفیت های موجود از جمله ویدیو کلوب ها را احساس نکنند، خصلت های مفید و قابلیت طرح هایی نظیر آنچه که ایشان در صدد اجرای آن برآمده اند، درک نخواهد شد.
شما همچنین دوست خواهید
نام: سینما، لقب: عزیز دردانه
خبر ابلاغ تشکیل شورای سینما بعضی از منتقدان را به واکنش واداشت. یک رسانه این شورا و ماهیت دولتی آن را مغایر با ادعای مردمیسازی تعبیر کرد و کسانی نیز ترکیب غیرسینمایی آن را ناکارآمد توصیف کردند. بطور طبیعی همه تصمیمات...
۲۰ خرداد ۱۴۰۴
شمارش معکوس برای آغاز یک جشن
بعد از سه سال وقفه بزودی طی مراسمی برگزیدگان انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی معرفی خواهند شد تا آرای حدود یکصد منتقد سینمایی پس از ارزیابی کیفی بیش از ۵۰۰ فیلم سینمایی اعلام شود. این تعداد فیلم طی سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳...
۱۸ خرداد ۱۴۰۴
«یزدان» رپرتاژ آگهی است ؟ سعید رجبی فروتن
پیرنگ اصلی و انبوهی از داستانکها بهانهای هستند برای آنکه خدمات و عملکرد شهرداری تهران به رخ مخاطب کشیده شود. سریال تلویزیونی «یزدان» را میگویم. پژمان بازغی نقش یک مدیر خدمات اجتماعی را بازی میکند و قهرمانوار درصدد...
۹ خرداد ۱۴۰۴
جناب آقای فروتن
سلام علیکم
ممنون میشوم در نوشته های خود کلمه ویدئو کلوپ را قید نفرمائید لطفا با افتخار بنویسید فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی