روزانه های سینمایی
بهانه ای برای کار خیر

بهانه ای برای کار خیر

این روزها محصولی در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است که انگیزه اصلی فرهنگ سازی برای اهدای عضو بیماران مرگ مغزی است.

فیلمی مستند تحت عنوان "بهانه ای برای بودن" که عوائد و درامد آن صرف کمک به تامین داروی بیماران نیازمند پیوند عضو خواهد شد، کوشیده است تا با حضور جمعی ار ستارگان سینما و تلویزیون، درک تازه ای از وضعیت سخت این دسته از بیماران را به نمایش گذارد.

به نظر می رسد اگر این فیلم ۴۵ دقیقه ای با بهای ارزان تری روانه بازار می شد، نسخه بیشتری از آن به فروش می رسید و می توانست در خانه های مردم احساسات مردم را به خود جلب کند.

به هر حال این اقدام نوع دوستانه و خیرخواهانه قابل تقدیر است و خریداران با نیت کار خیر باید به خرید آن اقدام کنند.

عرضه "بهانه ای برای بودن" در حالیکه چند هفته بیشتر از مرگ "عسل بدیعی" بازیگر سینما نگذشته است می تواند ارزش کار ماندگار او و خانواده اش را در اهدای اعضای بدنش، دو چندان جلوه گر سازد. ناشر این اثر موسسه ریز موج سیستم است

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • امروز که پوستر این فیلم رو دیدم عکس شهاب حسینی و رضا کیانیان و باران کوثری بود اول فک کردم فیلم سینمایی هست و روی پوستر هم نوشته بود برنده سیمرغ بلورین گفتم برم بخرم وقتی دیدم مستنده بی خیال خریدنش شدم.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید