روزانه های سینمایی
شمارش معکوس برای رونمایی از آلبرتای ۲

شمارش معکوس برای رونمایی از آلبرتای ۲

مستند "میراث آلبرتا ۲؛ روایت اروپایی" اثر جمعی از فارغ­التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در موسسه فرهنگی آرمان مدیاست که در ادامه مستند "میراث آلبرتا ۱"، به موضوع مهاجرت نخبگان می پردازد.
"میراث آلبرتا ۲؛ روایت اروپایی" روایتی است از زندگی و تحصیل دانشجویان ایرانی در سه کشور فرانسه، سوییس و آلمان و سعی دارد با نمایش همزمان زندگی و تحصیل باکیفیت دانشجویان در اروپا و نیز رغبت بسیاری از آنان برای بازگشت به کشور، فضای نقد و گفتگو درباره "فرار مغزها" را گسترش داده و به واکاوی این موضوع بپردازد. موضوعی که این سالها، سکه رایجی در محافل دانشگاهی و غیردانشگاهی پیدا کرده­است.
این مستند پس از حضور در سی­ و یک اُمین جشنواره بین­ المللی فیلم فجر، سه شنبه دهم اردیبهشت­ ماه، در دانشگاه صنعتی شریف، رونمایی خواهدشد. خاطرنشان می شود در مراسم رونمایی از قسمت اول این مستند که سال گذشته برگزار گردید، بیش از ۲۵۰۰ نفر حضور داشتند.
روابط عمومی آرمان مدیا اعلام کرد کلیه علاقمندان به شرکت در مراسم رونمایی این اثر می توانند با مراجعه به سایت www.MIRASEALBERTA2.ir نسبت به رزرو بلیت مراسم رونمایی اقدام و یا به سامانه ۳۰۰۰۱۵۳۹ پیامک بزنند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید