روزانه های سینمایی
هتل پر ستاره

هتل پر ستاره

شخصیت های اجرایی و هنری درگیر با سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه پنج شنبه شب در هتل آزادی تهران گرد هم آمدند تا ضمن خوردن شام آخر، هدایایشان را از رییس سازمان سینمایی و دبیر جشنواره دریافت کنند.

قریب به دویست نفر در هیات های انتخاب و داوری و ستاد اجرایی جشنواره طی چند هفته کاری به ایفای وظیفه می پردازند تا زمینه برای برگزاری با شکوه و کم و عیب و نقص حرکتی در ابعادی گسترده فراهم شود. تلاش های همه دوستان و همکاران از صدر تا ذیل ماجور حضرت خداوندی باد.

اما چند روز قبل از ضیافت شام در هتل آزادی تهران، درب "هتل ترنسیلوانیا" به روی علاقمندان در شبکه نمایش خانگی کشور گشوده شد.

انیمیشنی که علیرغم حضور شخصیت های ترسناک سینمای امریکا این بار قصد ارعاب و ترساندن بیننده خود را ندارند.

تصوراتی که از "دراکولا" و "فرانکشتاین"  و "زامبی ها" دارید در این انیمیشن کنار بگذارید و در هتلی که دراکولا برای دخترش و جشن تولد او قرق کرده است، حسابی خوش بگذرانید.

"ریزموج سیستم" خریدار مجموعه ای از انیمیشن های جذاب در یکسال گذشته، همزمان با توزیع "هتل ترنسیلوانیا" ساخته " گندی تارتاکوفسکی "، فیلم دیدنی " مرد عنکبوتی شگفت انگیز" را هم روانه بازار کرده است.

"ریزموج سیستم" مدتی است پخش آثارش را به "هنرنمای پارسیان" سپرده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید