روزانه های سینمایی
در بازار فیلم برلین چه گذشت

در بازار فیلم برلین چه گذشت

محمد مهدی جعفری در بازگشت از بازار فیلم برلین نتایج سفر و حضورش را تشریح کرد. مدیر عامل موسسه قرن ۲۱ هدف از شرکت در بازار فیلم را تقویت ارتباطات با شرکت ها و کمپانی های فروشنده رایت عنوان کرد و افزود نفس حفظ روابط با شرکت های اصلی و یا نمایندگان آنها در منطقه واجد نکات مثبتی است که می تواند در آینده مناسبات و تسهیل در انجام معاملات موثر واقع گردد.

جعفری که به عنوان خریدار در بازار برلین شرکت کرده بود، از افزایش بی ضابطه قیمت رایت فیلم ها و مجموعه های انیمیشن که دلیل اصلی آن نحوه خرید موسسات ویدیو رسانه و رقابت آنها در تامین انیمیشن است، انتقاد کرد و تصریح کرد؛ قیمت پیشنهادی فروشندگان اروپایی و منطقه ای در هیچ شرایطی مقرون به صرفه نیست.

وی در ادامه افزود؛ موفق به خرید عناوینی از سینمای ایتالیا و نیز جند عنوان ۲۰۱۲ از سینمای سایر کشورها شده است.

یادآور می شود، به جز موسسه قرن ۲۱ آقایان قاسمی و معماری به عنوان نمایندگان موسسه رسانه های تصویری در بازار برلین حضور داشتند.

در همین رابطه بخوانید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای اخباری میشه بگین چه فیلمایی رو خریداری کردید؟

    و ضمنا آیا میخواهید تبلیغ هارا در وسط فیلم زیر نویس کنید یا در اول فیلم (خواهشا قبل از شروع فیلم تا به فیلم دیدن ما آسیبی نرسه؟)

    ممنونم

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید