محمد مهدی جعفری در بازگشت از بازار فیلم برلین نتایج سفر و حضورش را تشریح کرد. مدیر عامل موسسه قرن ۲۱ هدف از شرکت در بازار فیلم را تقویت ارتباطات با شرکت ها و کمپانی های فروشنده رایت عنوان کرد و افزود نفس حفظ روابط با شرکت های اصلی و یا نمایندگان آنها در منطقه واجد نکات مثبتی است که می تواند در آینده مناسبات و تسهیل در انجام معاملات موثر واقع گردد.
جعفری که به عنوان خریدار در بازار برلین شرکت کرده بود، از افزایش بی ضابطه قیمت رایت فیلم ها و مجموعه های انیمیشن که دلیل اصلی آن نحوه خرید موسسات ویدیو رسانه و رقابت آنها در تامین انیمیشن است، انتقاد کرد و تصریح کرد؛ قیمت پیشنهادی فروشندگان اروپایی و منطقه ای در هیچ شرایطی مقرون به صرفه نیست.
وی در ادامه افزود؛ موفق به خرید عناوینی از سینمای ایتالیا و نیز جند عنوان ۲۰۱۲ از سینمای سایر کشورها شده است.
یادآور می شود، به جز موسسه قرن ۲۱ آقایان قاسمی و معماری به عنوان نمایندگان موسسه رسانه های تصویری در بازار برلین حضور داشتند.
در همین رابطه بخوانید.
آقای اخباری میشه بگین چه فیلمایی رو خریداری کردید؟
و ضمنا آیا میخواهید تبلیغ هارا در وسط فیلم زیر نویس کنید یا در اول فیلم (خواهشا قبل از شروع فیلم تا به فیلم دیدن ما آسیبی نرسه؟)
ممنونم